عضو فراکسیون امید:

از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس ناراضی‌ هستم | وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدصادق حسنی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به معرفی چهار تن از دولتمردان برای تصدی چهار وزارتخانه دولت و بررسی رأی اعتماد آن‌ها در مجلس اظهار کرد: تغییر چهار تن از وزرا در کابینه دولت جواب روحانی به مجلس است.

وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور به فشار نمایندگان عکس‌العمل نشان داده افزود: نمایندگان در جلسه طرح سؤال از رئیس‌جمهور هشداری به روحانی مبنی بر اینکه تیم اقتصادی فعلی دولت نمی‌تواند در جنگ اقتصادی کشور را از بحران‌ها عبور دهد، دادند و روحانی مجبور به تغییر بخشی از وزرای کابینه شد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس اصلاً راضی نیست گفت: برخی از وزرا که برای وزارتخانه‌ای حساس معرفی‌شده با نیت اینکه دست روحانی تنگ بوده و کسی را پیدا نکرده در حد معاونت وزارتخانه هم نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد وزیر فعلی صمت به وزارت کار تصریح کرد: اینکه روحانی با چه سیاستی شریعتمداری را به سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرده ابهام‌برانگیز و برای ما نیز سؤال‌برانگیز است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از رئیس‌جمهور نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی بیان کرد: من یک دارایی چی هستم اما وزیری که برای وزارت خانه اقتصاد و دارایی معرفی‌شده هیچ سنخیتی با وزارتخانه ندارد.

حسنی با تأکید بر اینکه وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند گفت: هرکسی که جای طیب نیا بخواهد در وزارتخانه بماند باید برای خود وزنی داشته باشد و نباید هرکسی را به سمت وزارت خانه اقتصاد و دارایی پیشنهاد دهند.

Share