در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد:

از ورود لیدر هتاک سپیدرود رشت جلوگیری نشد | فحاشی و سنگ‌پرانی محکوم است

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با انتقاد از مدیریت یگان ویژه بازی ملوان و سپیدرود خاطرنشان کرد: ما فحاشی و سنگپرانی از دو طرف را محکوم می کنیم ولی تماشاگران تیم مهمان در حاشیه امن قرار داشتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندر انزلی با دستور کار بررسی استعلامات رسیده از شهرداری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در محل شورا برگزار شد.

مدیریت اشتباه یگان ویژه جو بد بازی ملوان و سپیدرود را تشدید کرد

امیر احمدی‌فرد، رئیس شورای اسلامی انزلی ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و محکوم نمودن حملات تروریستی اهواز اظهار نمود: این عملیات تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و تروریست‌های شیطان صفت بدانند که ملت ایران جواب دندان شکنی به آن ها را خواهند داد.

وی با اشاره به آسیب دیدن پنج دستگاه اتوبوس درون شهری در بازی ملوان و سپیدرود عنوان نمود: از مسئولین شهری به خصوص شورای تامین و شهردار محترم تشکر دارم که با تلاش این عزیزان این مسابقه را توانستیم در انزلی برگزار نماییم.

احمدی‌فرد ضمن اشاره به حواشی به وجود آمده در این مسابقه تصریح کرد: به نوامیس مردم انزلی هتاکی شده مردمی که مقام معظم رهبری لقب قهرمان را به آن‌ها داده است و شورای اسلامی شهر از بیانیه ی امام جمعه محترم به جد حمایت می‌کند و مورد مطالبه ما نیز است.

وی افزود: در جلسه شورای تامین استان که در بندر انزلی برگزار شد درخواست کردیم تا از ورود لیدر هتاک سپیدرود رشت جلوگیری شود و در همان جا مصوب شد که این امر صورت پذیرد اما متاسفانه در روز بازی از ورود لیدر هتاک سپیدرود رشت جلوگیری نشد.

رئیس شورای شهر انزلی با انتقاد از مدیریت یگان ویژه بازی ملوان و سپیدرود خاطرنشان کرد: ما فحاشی و سنگپرانی هواداران هر دو تیم را محکوم می کنیم ولی تماشاگران تیم مهمان در حاشیه امن قرار داشتند و برخورد، فقط با مردم انزلی صورت گرفت و مدیریت اشتباه یگان ویژه جو بد بازی را تشدید کرد.

درآمدهای نقدی شهرداری را تقریبا به سه برابر رساندیم

در ادامه حسن پورقربان، شهردار بندر انزلی ضمن تسلیت ایام محرم از فوت یکی از پرسنل شهرداری که در اثر حادثه و بی احتیاطی راننده خودرو اتفاق افتاده ابراز تاسف کردند.

وی با اشاره به سپرده شدن مدیریت کل سواحل از سوی فرماندار به شهرداری خاطر نشان کرد: الحمدالله توانستیم مدیریت سواحل را بدون اینکه کوچکترین موردی پیش بیاید انجام دهیم و امیدوارم طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده‌ایم بتوانیم چهار فصل از طرح دریای شهرداری استفاده کنیم.

پورقربان ضمن اشاره به جلسه ویژه خود با مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در ارتباط با بحث های در آمدی عنوان کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی موجود و عدم تخصیص اعتبار از ناحیه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور و اعتبارات استانی به شهرداری، توانستیم درآمدهای نقدی شهرداری را تقریبا به سه برابر برسانیم که این اتفاق مهمی است و در مورد درآمدهای غیر نقدی نیز در قالب کارگروهای مختلف در حال پی گیری هستیم تا بحث تحقق بودجه تا جایی که در توان است اتفاق بیافتد.

شهردار انزلی افزود: در حال پی گیری اخذ وام و تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل، تجهیز کارخانه آسفالت و بانک شهر از سازمان شهرداری ها هستیم.

Share