مسئول موسسه فرهنگی حسنا در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

اختتامیه نمایش رزمی «ستارگان درخشان ۴» امشب برگزار می‌شود

مسئول موسسه فرهنگی حسنا در گفتگو با دیارمیرزا، از تمدید برگزاری نمایش رزمی «ستارگان درخشان ۴» به دلیل استقبال مخاطبان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد لطیفی، تهیه‌کننده نمایش رزمی «ستارگان درخشان ۴» در گفتگو با دیارمیرزا، از تمدید برگزاری نمایش «ستارگان درخشان» خبر داد و تصریح کرد: این نمایش از روز دوم مهر ماه در دهکده مقاومت واقع در کیلومتر ۴ جاده تهران جنب لشکر عملیاتی ۱۶ قدس افتتاح شد و قرار بود تا دوشنبه نهم مهرماه اجراء شود که به دلیل استقبال مخاطبان برای یک شب دیگر تمدید شد.

مسئول موسسه فرهنگی حسنا به وسعت کار صورت گرفته در نمایش «ستارگان درخشان ۴» اشاره کرد و افزود: در حوزه دکور مساحتی حدود هشتصد مترمربع ساخت و ساز چوبی و فلزی انجام شد.

وی در ادامه استفاده و هماهنگی قریب به صد بازیگر، نگارش فیلمنامه، تمرین بازیگران، استفاده از تجهیزات گسترده نور و صدا را از دیگر سختی‌های کار این نمایشی دانست و تأکید کرد: به لطف خداوند و به برکت خون شهدا تمامی این مشکلات مرتفع گردید.

لطیفی با بیان اینکه نمایش رزمی «ستارگان درخشان ۴» به شکسته شدن حصر آبادان در جریان عملیات ثامن الائمه (ع) می‌پردازد، گفت: این نمایش در صدد است تا نمایه‌ای از لحظات به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس تا عملیات ثامن الائمه (ع) و از آن زمان تا به امروز را به صورت کوتاه پیش چشم مردم قرار دهد.

مسئول موسسه فرهنگی حسنا در پایان اظهار کرد: با توجه به همزمانی بازی تیم پرسپولیس تهران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی و آخرین اجرای «ستارگان درخشان ۴» در امشب (سه‌شنبه، دهم مهرماه) بازی این دو تیم در محل اجرای نمایش به صورت زنده پخش می‌شود.

Share