فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد:

اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان در رشت برگزار می‌شود

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ که در دو حوزه نظامی و خدمت رسانی برگزار شده بود روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه عضدی رشت با اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در جشنواره ره آورد سرزمین نور ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب با اشاره به مبانی قدرت جمهوری اسلامی گفت: امام راحل ما به درستی فرمودند که مظهر قدرت ما شهدا هستند و حقیقتا هم همینگونه هست که این عزیزان با جانفشانی خودشان موقعیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را موجب شده اند.

سردار عبدالله پور با اشاره به جایگاه شهدا اظهار کرد: به محض اینکه شهید به شهادتت نائل می شود به قدرت الهی متصل می شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به راه شهدا تصریح کرد: تا زمانی که در مسیر شهدا گام برداریم یقین بدانید به هیچ وجه شکست نخواهیم خورد.
وی در رابطه با رزمایش محمد رسول الله ۲ تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۲ که در دو حوزه نظامی و خدمت رسانی برگزار شده بود روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه عضدی رشت با اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان برگزار می شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ سی و سه روزه لبنان تاکید کرد: سید حسن نصرالله تعریف می کرد که در جریان جنگ سی و سه روزه از رهبر معظم انقلاب اسلامی پیغام رسید که استقامت کنید تا پیروز شوید و پس از دو روز اسرائیل پیغام داد که آماده است جنگ به پایان برسد و اعتراف به شکست در دستیابی به اهداف نظامی اش کرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: استقامت ما منطقی، واقعی و دائمی است و باید ارتباط خود را با شهدا تقویت کنیم تا شهدا دست ما را بگیرند.

Share