مربی اسکواش گیلان خبر داد:

گیلان مدال طلای مسابقات اسکواش کشور در رده زیر ۱۱ سال پسران را از آن خود کرد

محمدرضا بردبار از دستیابی مدال طلا رده زیر ۱۱ سال قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۵۰ ورزشکار از ۱۴ استان کشور به میزبانی استان گیلان در دو رده سنی کمتر از ۹ سال و کمتر از ۱۱ سال در بخش پسران برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مربی اسکواش گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا، از دستیابی مدال طلا رده زیر ۱۱ سال قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۵۰ ورزشکار از ۱۴ استان کشور به میزبانی استان گیلان در دو رده سنی کمتر از ۹ سال و کمتر از ۱۱ سال در بخش پسران برگزار شد.

محمدرضا بردبار افزود: در پایان رقابت های اسکواش پسران در رده سنی کمتر از ۱۱ سال باربد چاووشی از گیلان و کوشا مصلحی از تهران با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند که در این مرحله، باربد چاووشی از گیلان برابر حریفش به برتری دست یافت تا مقام قهرمانی این مسابقات را به نام خود ثبت کند و کوشا مصلحی از تهران به مقام دوم و آرین طیار از گیلان و رادمان مصطفویان از کرمانشاه مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی با بیان اینکه گیلان در رده سنی کمتر از ۹ سال نتوانست مقامی کسب کند افزود: در رده کمتر از ۹ سال، ارشیا یگانه از کرمان به مقام نخست و دانیال مقری از گلستان به مقام دوم دست یافتند و امیرمحمد اسمعیل زاده از زنجان و مانی میرحسینی از خراسان رضوی نیز به طور مشترک عنوان سوم رقابت های اسکواش پسران به خود اختصاص دادند.

وی افزود: نفرات برتر این رقابتها به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و برای مسابقات آسیایی انتخاب خواهند شد.

وی با گلایه از اینکه این مسابقات در سکوت خبری برگزار شده است گفت: از مسئولان ورزشی انتظار داریم که پوشش خبری برای مسابقات اسکواش را انجام دهند زیرا تیم اسکواش پسران در رتبه اول تا سوم کشوری قرار دارد.

گفتی است رقابت های اسکواش قهرمانی پسران رده های سنی کمتر از ۹ سال و کمتر از ۱۱ سال کشور به مدت دو روز در سالن اختصاصی اسکواش مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

Share