رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ

کمبود زیر ساخت‌های ورزشگاه تختی انزلی دلیل درگیری در شهرآورد گیلان بود

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کمبود زیر ساخت‌های ورزشگاه تختی انزلی عامل درگیری در بازی ملوان و سپیدرود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حواشی دیدار روز گذشته تیم‌های ملوان انزلی و سپیدرودرشت در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران بیان کرد: برخی تماشاگران به ایجاد اینگونه درگیری‌ها عادت کرده اند و ما هر هفته شاهد این درگیری‌ها هستیم. باید از بازیکنان و کادرفنی تیم‌های سپیدرود و ملوان تشکر کنم که برای آرام کردن جو ورزشگاه تختی انزلی تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما با شدت گرفتن این درگیری‌ها و سنگ پراکنی ها، از دست کسی کاری برنمی آید. نیروی انتظامی هم وظیفه اش را به بهترین شکل انجام داد.

او ادامه داد: تا زمانی که زیرساخت‌ها درست نشود احتمال تکرار چنین اتفاق‌هایی وجود دارد. ورزشگاه تختی انزلی امکانات بسیار ضعیفی دارد و با وجود اینکه گفته می‌شد صندلی‌های آن تجهیز شده چنین اتفاقی رخ نداده است. صندلی‌های رو به روی جایگاه ویژه همچنان در دست تعمیر است و همین امر می‌تواند مشکلاتی را در راه برگزاری بازی ایجاد کند.

فتاحی تصریح کرد: در کنار فرهنگ روی سکو‌ها کری خوانی برخی مسئولان رده بالای ۲ شهر انزلی و رشت هم در اتفاق‌های بازی سپیدرود و ملوان تاثیر گذار بود. طبیعی است وقتی افرادی که باید شرایط سالمی برای برگزاری بازی فراهم کنند روز‌های پیش از این دیدار مصاحبه‌های جنجالی انجام می‌دهند ما نمی‌توانیم توقعی از هواداران ۲ تیم داشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برخورد سنگ به علیرضا عزتی، هافبک سپیدرود، داور و کمک داور بازی اظهار داشت: تمام این مسائل به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می‌شود تا در این کمیته درباره خاطیان تصمیم گیری لازم صورت بگیرد.

Share