با حضور فرماندار فومن

کارمندان نمونه ادارات شهرستان فومن تجلیل شدند

فرماندار فومن در این مراسم با تبریک هفته دولت و با بزرگداشت شهدای گرانقدر دولت که اسوه و الگوی دولتی ها بوده اند، خواستار الگو گرفتن کارمندان از سیره و روش خدمت رسانی شهید رجایی به مردم شریف فومن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان فومن در هفته دولت و به مناسبت روز کارمند، با حضور فرماندار شهرستان فومن و رؤسای ادارات و جمعی از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

محمود قاسم نژاد فرماندار فومن در این مراسم با تبریک هفته دولت و با بزرگداشت شهدای گرانقدر دولت که اسوه و الگوی دولتی ها بوده اند، خواستار الگو گرفتن کارمندان از سیره و روش خدمت رسانی شهید رجایی به مردم شریف فومن شد.

وی با تقدیر و تشکر از کارمندان ادارات شهرستان، امروز را که در تقویم کشور «روز کارمند» نامیده شده، فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات تمام کارمندان دانست.

قاسم نژاد تأکید کرد: تشکر و تجلیل از کارمندان نمونه برای سایر کارمندان انگیزه کافی برای تلاش بیشتر برای خدمت رسانی به مراجعین ایجاد خواهد کرد و از این رو باید در اولویت فعالیت های مدیریتی رؤسای دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

به گفته فرماندار شهرستان فومن، هدف از این مراسم، افزایش توان ادارات و انگیزه دهی به کارکنان برای فعالیت مؤثرتر است.

قاسم نژاد با اشاره به نقش کلیدی کارمندان در پیشبرد اهداف سازمانی در ادارات، به شماری از ویژگی های مهم و ضروریات کارمندی اشاره کرد و افزود :کارمندان نمونه که در صدد بهبود عملکرد خود هستند، از صفات و ویژگی هایی برخوردارند که از مهم ترین آنان می توان به داشتن حس همکاری، تشنگی برای موفقیت، فعال بودن، برخورداری از انگیزه، روابط عمومی بالا، عملکرد خوب، مدیریت زمان، قدرت پیش بینی و داشتن ذهنی شفاف، اشاره کرد.

در پایان این مراسم، به ۶۲ کارمند نمونه معرفی شده توسط ادارات شهرستان فومن لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

Share