در ادامه نتایج مثبت شاگردان پورغلامی

پیروزی ارزشمند ملوان در رفسنجان

از بازی های هفته سوم لیگ دسته اول دو تیم مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این انزلی چی ها بودند که توانستند به برتری برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شاگردان فرهاد پورغلامی که در دو بازی گذشته موفق شده بودند به یک پیروزی و یک تساوی رسیده بودند برای بازی سوم خود راهی رفسنجان شدند تا با تیم مس این شهر بازی کنند. این اتفاق در حالی افتاد که مسی ها نیز از دو بازی قبلی خود به یک پیروزی و یک تساوی رسیده بودند و با سه امتیاز بازی مقابل ملوان می توانستند راهی صدر جدول شوند.

بازی طبیعتا با حملات تیم میزبان آغاز شد اما پس از گذشت دقایقی از بازی ملوانان خود را پیدا کردند و بازی با تعادل به پیش می رفت. تعادلی که در نهایت در نیمه اول گلی برای هیچ کدام از دو تیم به همراه نداشت.

اما پس از آغاز نیمه دوم این انزلی چی ها بودند که خیلی زود توانستند دروازه حریف خود را باز کنند. ملوانان در دقیقه ۴۸ توسط شهریار مقانلو، مهم ترین حادثه بازی را آفریدند و دروازه حریف خود را باز کردند. گلی که تا پایان آن را حفظ کردند و در نهایت این ملوانان بودند که توانستند از این دیدار به دومین برد فصل خود دست پیدا کنند.

نکته جالب درباره انزلی چی ها اینکه آنها با منفی شش امتیاز بازی های خود را در لیگ آغاز کردند و با پیروزی در بازی امروز در جدول رده بندی ۱ امتیازی شدند! در صورتی که این اتفاق نمی افتاد ملوانان را باید با ۷ امتیاز در صدر جدول می دیدیم که البته این اتفاق نیفتاد تا آنها اکنون در رده یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

Share