وزیر نیرو در جلسه شورای اداری مطرح کرد

پروژه احداث سد لاسک در آینده نزدیک آغاز می‌شود | ابلاغ سلام روحانی به کارمندان

وزیر نیرو گفت: کلنگ زنی پژوه سد لاسک شفت و همچنین افتتاح پروژه سد باغبانان فومن به علت کمبود وقت انجام نشده و در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، رضا اردکانیان با ابراز خرسندی از حضور در گیلان گفت: در ابتدا سلام ریاست جمهوری را به همه مسئولان و کارمندان ابلاغ می‌کنم.

وزیر نیرو اظهار کرد: سفر بنده به عنوان نماینده دولت و برای پیگیری طرح های آب و برق در استان است.

اردکانیان افزود: امسال با کاهش آب و برق روبرو بودیم اما با همت و تلاش همه دولتمردان با سختی های قابل قبول پشت سر گذاشته شد. کم آبی و کاهش انرژی سختی هایی ایجاد می‌کند و طبیعتا آستانه تحمل مردم پایین آمده بود که بهره برداری های سیاسی نیز از آن انجام شد.

وی با بیان اینکه این موضوع دستاویز برخی در خارج از کشور شد، اظهار کرد: با هوشیاری و بردباری مردم این ایام هم پشت سر گذاشته شد و تجربه خوبی برای سازگاری با کم آبی در کشور بود.

وزیر نیرو یادآور شد:۳۵۵ پروژه در بخش های آب و برق گیلان در دست اجراست و جمع اعتبارات برای این تعداد پروژه بیش از ۸هزار و۳۰۰ میلیارد تومان است.

اردکانیان تصریح کرد: با به ثمر رسیدن این پروژه‌ها شاهد توسعه صنعت آب و برق در استان خواهیم بود.

به گزارش دیارمیرزا وزیر نیرو با اشاره به پروژههای افتتاح شده امروز در گیلان گفت: کلنگ زنی پروژه سد لاسک شفت و همچنین افتتاح پروژه سد لاستیکی باغبانان فومن به علت کمبود وقت انجام نشده و در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

اردکانیان در مورد آخرین وضعیت سد شفارود و پلرود نیز گفت: امیدواریم با تامین اعتبار در زمان برنانه ریزی شده به مرحله ابگیری برسد.

Share