فرمانده سپاه قدس گیلان

ورود گردان‌های بسیج به فضای مجازی | هرکجا دولت نیاز به سپاه داشته باشد، ورود خواهیم کرد

عبدالله پور با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال انقلاب هستیم، گفت: دشمنان با فشارها و دسیسه های خود می‌خواهد این انقلاب را به خطر بیندازد اما سپاه قدس با کمک مردم تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس در نشست خبری به مناسبت برگزاری رزمایش” اقتدار عاشورایی” سپاهیان محمد رسول الله با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را دارد، گفت: برگزاری هر ساله هفته دفاع مقدس  نمایش قدرتی است که به رخ دشمنان می‌کشیم.

عبدالله پور با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال انقلاب هستیم، گفت: دشمنان با فشارها و دسیسه های خود می‌خواهد این انقلاب را به خطر بیندازد اما سپاه قدس با کمک مردم تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی که در شهریور ماه برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش در قالب قدرت دفاعی و خدمت رسانی به مردم در روز پنجشنبه در سراسر استان به صحنه خواهد آمد و بیش از ۷۲ گردان ازگردانهای بیت المقدس استان در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

سردار عبدالله پور افزود: از ۹ شهریور ۲۰۰ گروه جهادی برای خدمات رسانی به مردم کار خود را در سراسر استان آغاز کردند.

وی به هدف برگزاری رزمایش عاشورایی که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: می‌خواهیم به همه نشان بدهیم که ملت پای انقلاب است و شعار این رزمایش وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.

ورود گردان‌های بسیج به فضای مجازی

فرمانده سپاه قدس گیلان در مورد حوزه دفاعی رزمایش نیز گفت: در ۸ سال دفاع مقدس کشور ما نشان داد که کسی حقی ندارد به مرزهای های ما تعدی کند. توانستیم تمام نقشه های دشمنان را بهم بزنیم.

وی در مورد فضای مجازی گفت: در این فضا دشمنان می‌خواهند که بر فکر جوانان اثر بگذارند که این زمینه نیاز به بسیجیانی داریم که با قدرت وارد این فضا شوند. بنابراین در آینده گردان های بسیجی به فضای مجازی وارد خواهند شد و در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سپاه توسط جوانانی اداره میشود که حتی دفاع مقدس را ندیدند و شهدا یمدافع حرم از نسلی بودند که فضای جنگ تحمیلی را ندیده بودند اما روحیه شهادت و ایثارگری در آنها وجود داشت و این نشان میدهد جریان سپاه به دست جوانان انقلابی قرار دارد.

وی افزود: حوزه کار در این رزمایش عاشورایی بیشتر در حوزه دفاعی و امنیتی است زیرا دشمنان به صورت مستقیم وارد جنگ نمی‌شوند و ضد انقلاب های داخلی گاهی دچار خودشیفتگی میشوند و هوس می‌کنند که در اشفته بازار کاری کنند و با رزمایش نشان می‌دهیم که جوانان با توانایی خود همه دشمنان را ناامید خواهند کرد.

سردار عبدالله پور ادامه داد: ملت با وحدت و قرار گرفتن زیر پرچم ولایت یقینا دشمن را شکست خواهند داد و پیشرفت در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی نصیب مردم خواهد گردید.

وی ادامه داد: جبهه یاران انقلاب اسلامی و مقاومت در مقابل نظام سلطه پیروز خواهند شد و تمام سنگرهای کلیدی جهان اسلام را فتح خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان متذکر شد: با این رزمایش نشان خواهیم داد که ملت از تهدیدات نمی‌هراسد و این موانع را با توکل بر خدا و وحدت پشت سر خواهیم خواهند گذاشت.

وی در مورد گروهای جهادی گفت: این گروها در زمینه پزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی وارد مناطق محروم شده اند.

هر جا که دولت نیاز به سپاه داشته باشد به‌صورت جدی ورود خواهیم کرد

به گزارش دیارمیرزا عبدالله پور با اشاره به احداث مسکن محرومان گفت: امسال ۱۰۰۰ واحد با همکاری کمیته امداد در حال ساختاست و همچنین ۱۱۰ واحد با همکاری بهزیستی در دست بررسی داریم.

وی با اشاره به محرومیت زدایی سپاه اظهار کرد: از یک سال و نیم گذشته سه دهستان را در قالب احداث زیر ساخت فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال و اقتصاد زیرپوشش داریم که به امید خدا تا ۴ سال اینده به دهستانهای نمونه تبدیل خوهند شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه به کمک دولت آمده است، گفت: هر جا که دولت نیاز به سپاه داشته باشد به‌صورت جدی ورود خواهیم کرد و اکنون تهیه جهیزیه برای نوعروسان، سلامت‌محوری در محلات و شهرهای کم برخوردار و غیره در خدمت مردم خواهیم بود.

وی در مورد اقدامات سپاه قدس گیلان درحوزه محیط زیست نیز اظهار کرد: ۸ هزار اصله درخت به یاد هشت هزار شهید گیلان در دفاع مقدس در استان خوزستان کاشته شده است.

سردار عبدالله پور به افدامات سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی اشاره کرد و افزود: سپاه گیلان در پنج سال گذشته تاکنون ۳ هزار ۶۰۶ ففره وام به ارزش ۶۱ میلیارد تومان به روستاییان پرداخت کرده که برای پنج هزار شغل ایجاد شده است.

وی در پایان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس و محرم امسال با هم منطبق شده است، گفت: انقلاب اسلامی استمرار حرکت پیغمبر است ملت که پیروی رهبری است بر ظالمان پیروز خواهیم شد و عرصه را بر دشمنان تنگ کرده ایم. رسانه ها با انتقال مفاهیم انقلاب رسالت بزرگی دارد. امروز هدف دشمن عمود انقلاب یعنی ولایت است و باید همه به دور ولایت باشیم.

Share