مدیر منطقه 4 شهرداری رشت:

نظام تشویق کارکنان و کارمندان در موفقیت هر سازمانی و دستگاه اداری نقش سازنده‌ای دارد

امیرلو گفت: دلیل موفقیت های شرکت‌های پیمانکاری معروف این است خیلی از موضوعات خود را به پول وصل می کنند. پس نظام تشویق کارکنان و کارمندان در موفقیت هر سازمانی و دستگاه اداری نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آستانه عید غدیر خم و به مناسبت روز کارمند طی مراسمی از ده کارمند نمونه و ۵ تن از سادات شاغل در شهرداری منطقه ۴ تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم آرش امیرلو با تاکید بر اهمیت رفتار سازمانی و نحوه برخورد با ارباب رجوع بیان داشت: با توجه به اهمیت حل معضلات شهری ای کاش در شهرداری نیز سوگند نامه ای برای انجام فعالیت ها و مسئولیتهای محوله وجود داشت.

مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت با اشاره به تاثیر نوع برخورد کارمند با ارباب رجوع در راستای حل مشکلات شهروندی یادآور شد: در برخورد با مراجعین باید به فراخور شخصیت و میزان آگاهی افراد با آنان برخورد نمود و از روش‌های سازنده و معتدل استفاده کرد. بنابراین اگر کارمندان با غرور و تکبر و الفاظی که ناخوشایند است با ارباب رجوع برخورد کنند حتی اگر خواسته آنان برطرف شود با نارضایتی آن دستگاه یا اداره را ترک خواهند کرد.

وی افزود: بسیاری از مراجعه کنندگان، پیمانکاران و مودیان برای مدت متمادی در شهرداری منطقه رفت و آمد دارند و در برخی از موارد نیز ممکن است حل مشکلات آنان به دلیل ضوابط دست و پاگیر به طول انجامد، بنابراین شایسته تا همکاران ارجمند تعاملات خود را با مردم بهتر و بیشتر نمایند.

آرش امیرلو اذعان داشت: کارمندان ارجمند باید تمام سعی و کوشش خود را در جهت تأمین نیازهای مراجعین در این شرایط اقتصادی نامطلوب به کار گیرند و اگر خود توان آن را ندارند از دیگر همکاران و افراد مافوق کمک بگیرند تا در نهایت پاسخی منطقی به ارباب رجوع داده شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت اجرای نظام تشویق کارکنان که ره آورد دکتر نصرتی بود را امری پسندیده برشمرد و گفت: دلیل موفقیت های شرکت‌های پیمانکاری معروف این است خیلی از موضوعات خود را به پول وصل می کنند. پس نظام تشویق کارکنان و کارمندان در موفقیت هر سازمانی و دستگاه اداری نقش بسزایی خواهد داشت.

وی توسعه شهر را مهم ترین دغدغه مجموعه مدیریت شهری خواند و گفت: تک تک ما شهروندان رشتی موظف به تلاش در راستای ساختن ؛ بهسازی و آبادانی این شهر هستیم.

امیرلو از تحقق بودجه شهرداری منطقه ۴ در مرداد ماه خبر داد و بیان داشت: تحقق بودجه در مردادماه سال جاری برای اولین بار در منطقه ۴ رقم خورد و این امر سبب شد تا شهرداری منطقه ۴ جز مناطق برتر شهرداری رشت قرار گیرد،که من به شخصه این موفقیت را مرهون تلاش شبانه روزی کلیه همکاران از معاونین، مدیران نواحی و…. می دانم.

مدیر منطقه ۴ رشت در خصوص مراسم تقدیر از کارکنان نمونه شهرداری منطقه ۴ گفت: خوشبختانه شهرداری منطقه ۴ از نیروهای فعال، پویا و کاردانی برخوردار است و افراد منتخب نمونه ای از کل مجموعه این شهرداری است.

در ادامه این مراسم از ده کارمند نمونه و ۵ تن از سادات شاغل در شهرداری منطقه ۴ با اهدا لوح تقدیر شد.

گفتنی است که شهرداری منطقه ۴ تنها منطقه از زیر مجموعه مدیریت شهری رشت است که مبادرت به تقدیر از کارمندان نمونه خود کرد.

Share