رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس:

نداشتن پارک موزه دفاع مقدس زیبنده گیلان نیست | هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران اتخاذ نمی‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه زیبنده استانی چون گیلانی نیست که از داشتن موزه دفاع مقدس محروم باشد، گفت: استان گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید، بیش از ۲۱ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ آزاد سابقه و کارنامه خوبی در دفاع مقدس دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، به حضور مقتدرانه و قدرتمندانه ایران در عرصه های بین المللی و منطقه ای اشاره کرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به قدرت بالایی در عرصه نظامی رسیده است که هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران اتخاذ نخواهد شد.

وی تفکر و روحیه بسیجی را دستاورد انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: تا زمانی که این روحیه در جامعه وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به نظام وارد کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، تمامی پیشرفت‌های موشکی و علمی هنری و سینمایی کشور را مرهون دفاع مقدس دانست و افزود: اینکه امروز ما جزو کشورهای قدرتمند هستیم، به واسطه دفاع مقدس و شهدا بوده است.

کارگر با اشاره به اینکه ایران در علوم مختلف از جمله پزشکی، نانو، هسته ای، نظامی، دفاع و حوزه سیاسی در دنیا جایگاهی رفیع و ارزشمند دارد، ادامه داد: دشمن تلاش دارد که به طرق مختلف مسیر توسعه و رشد ایران را مسدود کند.

وی حزب‌الله لبنان را دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مردم غزه با الهام گرفتن از ملت ایران در برابر متجاوزان صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مقابله با ایران را هدف استکبار جهانی از تشکیل گروهک تکفیری وهابی داعش بیان و اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز با تکیه بر نیروهای انقلابی و مقاومت توانسته با دشمن در هزار کیلومتر قبل از مرزهای کشور به مقابله بپردازد و این ویژگی تنها برای کشورهای قدرتمندی است که می‌توانند با دشمن متجاوز در هزاران کیلومتری مرز خود به مقابله بپردازند.

کارگر با بیان اینکه در حالیکه ایران اسلامی در فشار اقتصادی و جنگ نابرابر دشمن قرار دارد اما شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف هستیم، اذعان کرد: اصلی‌ترین حربه دشمن در برهه کنونی فشار و تحریم اقتصادی است، ولی فراموش کرده که ایران اسلامی در برابر آزمون‌های سخت‌تر از این نیز پیروز و سرافراز بوده است.

وی جوانان امروز را بهتر از جوانان ابتدای انقلاب دانست و افزود: جوانان امروز در بمباران هجمه های فرهنگی دشمن قرار دارند و بحمدالله در مقابله با این تهدیدات ایستادگی خوبی داشتند و شرافتمندانه  در برابر این تهاجمات مقاومت می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه زیبنده استانی چون گیلان نیست که از داشتن موزه دفاع مقدس محروم باشد، خاطرنشان کرد: استان گیلان با تقدیم ۸ هزار شهید، بیش از ۲۱ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ آزاد سابقه و کارنامه خوبی در دفاع مقدس دارد.

Share