این همه سر و صدا برای هیچ!

قانون منع اشتغال بازنشستگان کمتر از ۳۰۰ نفر را بازنشسته می‌کند!

حمید حاجی‌ عبدالوهاب با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مورد استانداران فعلی و سابق، اظهار کرد: اگر بخواهیم یک متوسط از تعداد استانداران مشغول به کار بگیریم تعداد آنها به ۳۰۰ نفر هم نمی‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک کارشناس مسائل اقتصادی و حوزه اشتغال با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی، تعداد کسانی که بازنشسته هستند و جذب کار شده‌اند را خیلی کمتر از آن تعداد ارزیابی کرد که بتواند به ایجاد اشتغال کمکی کند.

حمید حاجی‌ عبدالوهاب با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مورد استانداران فعلی و سابق، اظهار کرد: اگر بخواهیم یک متوسط از تعداد استانداران مشغول به کار بگیریم تعداد آنها به ۳۰۰ نفر هم نمی‌رسد، در حالی که تعداد نمایندگان بازنشسته و مشغول به کار در حدود ۱۷۰۰ نفر است.

نایب رئیس مجمع استانداران در پایان با بیان این‌که این تعداد از بازنشستگان مشغول به کار اساسا وزنی در اشغال فضای کار ندارند، گفت: واقعیت این است که ما باید بتوانیم از تجربه و اندوخته‌های علمی قشر بازنشسته خود استفاده کنیم منتهی نه که به آنها مناصب قبلی‌شان را بدهیم، بلکه به عنوان مشاور از تجربه آنها استفاده کنیم.

Share