نماینده ولی فقیه در گیلان:

ایران دیگری در قلب دنیای عرب در حال شکل‌گیری است | مردم ایران نگهبان نظام اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود تحریم‌ها پس از گذشته ۴۰ سال از پیروزی انقلاب تن به ذلت نداده است گفت: ملت ایران ولایت‌پذیری را از شهدای کربلا آموخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در یادواره شهدای دهستان کیسم شهرستان آستانه‌اشرفیه با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: ویژگی‌های شهدای کربلا نام آنها را پس از هزار سال در دل مردم دنیا زنده نگه‌داشته است.

وی به علاقمندی مردم دنیا به نهضت حسینی(ع) اشاره کرد و افزود: هر انسانی که حسینی زندگی کند نامش در دنیا باقی می‌ماند و در آخرت از مقام والایی برخوردار می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نخستین ویژگی شهدای کربلا اطاعت از رهبری است، تصریح کرد: شهدای کربلا در اطاعت‌پذیری از ولایت مطیع بودند.

آیت‌الله فلاحتی، شجاعت را دومین ویژگی شهدای کربلا خواند و بیان کرد: نثار جان از دیگر ویژگی‌های شهدای کربلا محسوب می‌شود و جان خود را برای رضای خداوند و اطاعت از معصوم(ع) در طبق اخلاص گذاشتند.

وی، شهدای ایران اسلامی را ادامه دهنده مسیر شهیدان کربلا عنوان کرد و گفت: شهدای ما از سه ویژگی ولایت‌پذیری، شجاعت و نثار جان در راه خدا برخوردارند و در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام(ره) بودند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جانفشانی شهدا انقلاب را در مقابل دسیسه دشمنان بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: شهدا با جانفشانی خود موجب عزت ایران اسلامی در دنیا شدند.

آیت‌الله فلاحتی به بسیج تمام امکانات دشمنان به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران نگهبان نظام اسلامی هستند و دشمن از این امر هراس دارد.

وی، مبارزات ملت یمن در مقابل آمریکا و آل جهود را بر گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ملت یمن متوجه شده راهی به غیر از مقاومت در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر ندارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران دیگری در قلب دنیای عرب در حال شکل‌گیری است، تصریح کرد: اگر روش مبارزه مردم ایران در ملت‌های دیگر ریشه بدواند قدرت‌های سلطه‌گر باید بساط خود را جمع کنند.

آیت‌الله فلاحتی، ولایت‌پذیری، شجاعت و نثار جان ملت ایران برای حفظ قرآن را برای قدرت‌های استکباری هراس‌انگیز توصیف کرد و افزود: پاسداشت شهدای کربلا توسط ملت ایران برای قدرت‌های سلطه‌گر سنگین است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با وجود سختی‌ها و تحریم‌ها پس از گذشته ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تن به ذلت نداده است، بیان کرد: ملت ایران ولایت‌پذیری را از شهدای کربلا آموخته است و تسلیم هیچ قدرتی نمی‌شود.

Share