با حضور جمعی از مسئولین

مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خشکبیجار برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار برگزار شد و از زحمات محمد رمضانپور تقدیر به عمل آمد همچنین حجت الاسلام علی ایمانی به عنوان مسئول جدید معرفی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، مسئولین، دانش آموزان و کادر اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گیلان برگزار شد از زحمات محمد رمضانپور تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام علی ایمانی به عنوان مسئول جدید معرفی گردید.

مرتضی هاشمی نسب، معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این برنامه با تبریک اعیاد و ایام مبارک ذی الحجه و یادآوری شجره طیبه امور تربیتی و حوزه پرورشی که یادگار شهیدان رجایی و باهنر است به نهیب مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت ماه امسال مبنی بر ضعف حوزه پرورشی در نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش دو بال اساسی این نهاد مقدس است اما اگر هر کدام از این بال‌ها ضعیف باشد قطعا نتیجه‌ای جز عدم پرکشیدن برای آینده سازان ایران اسلامی نخواهد داشت.

وی همچنین ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان تشکل امین مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تقویت حوزه پرورشی گام برمیدارد و رسالت اصلی این نهاد مقدس نیرو سازی و جریان سازی در تراز انقلاب اسلامی می باشد.

هاشمی نسب در ادامه با تاکید بر نقش بچه های انجمن اسلامی در تحقق منویات امام و رهبری افزود: همانطوریکه امام راحل فرمودند اگر مدرسه اصلاح شود جامعه اصلاح می شود باید همه ظرفیت کشور در راستای تربیت نسل های آینده با محوریت اصول انقلاب اسلامی قدم بردارند.

در ادامه علیجانی مدیر آموزش و پرورش بخش خشکبیجار ضمن تشکر از محمد رمضان پور (مسئول سابق) و تبریک به علی ایمانی (مسئول جدید)، کار انجمن اسلامی را در این برهه زمانی که همه هجمه های جهانی بر دانش آموز ما فرود می آید جهاد اکبر دانست.

وی افزود: دانش آموز در تیررس همه هجمه های دشمنان ما چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی قرار دارد و باید برای پدافند در مقابل این هجمه ها اقدام عملی صورت بگیرد.

مجتبی حاذق نیکرو، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت در ادامه با اشاره به بیانان مقام معظم رهبری انجمن اسلامی را یک سنگر فکری و فرهنگی خواند و وظیفه هر فرد از تشکیلات را حفظ این سنگر جهت اعتلای انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی، امام جمعه خشکبیجار در ابتدای امر حامل سلام نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان به حاضران این مراسم بود و با اشاره به فرمایشات حضرت آیت‌الله فلاحتی، وظیفه اصلی انجمن های اسلامی را انسان سازی دانست.

امام جمعه خشکبیجار ضمن تقدیر از زحمات خالصانه محمد رمضان پور، وظیفه مسئول جدید را بسیار خطیر دانست و همت همه جانبه برای حمایت از این تشکل امین در بخش را خواستار شد.

در پایان مسئول سابق و جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی بخش خشکبیجار سخنرانی کردند.

محمد رمضان‌پور، مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بخش خشکبیجار، در این مراسم با بیان اینکه خدمت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به واسطه اتصال بی واسطه به نایب برحق امام زمان (عج)، توفیقی بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه خداوند را شاکرم که در مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان فعالیت می‌کنم، گفت: از حمایت های تمامی مسئولین، دانش‌آموزان و مدیران مدارس در دوران خدمت خود، صمیمانه تشکر میکنم و پس از ۲ سال توفیق خدمت، این سنگر را به برادر بعدی تقدیم می‌کنم و اعلام کرد که از هیچ کمکی برای مسئول جدید مضایقه نخواهد نمود.

حجت الاسلام علی ایمانی نیز در صحبت هایی ضمن تشکر از اعتماد کادر اتحادیه استان به وی، آرزو نمود که بتواند در دوران مسئولیت خود در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خشکبیجار، در پیشگاه خون شهدا سربلند باشد.

وی خواستار کمک همه مسئولین، دانش‌آموزان و کادر آموزش و پرورش در ایام مسئولیت خود در اتحادیه خشکبیجار شد.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات دو ساله محمد رمضان پور، حجت الاسلام علی ایمانی به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار معرفی گردید.

در این مراسم از زحمات مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و مدیر دبیرستان رجبعلی پریده نیز از سوی اتحادیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

Share