فرماندار رضوانشهر

مدیران دستگاه‌های اجرایی هر ۶ ماه به مردم گزارش عملکرد بدهند

حسنی پور بیان داشت: دولت مسئولیت اجرایی نظام را به عهده دارد که این مجموعه به مردم خدمات ارائه می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزافرماندار رضوانشهر در آئین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رضوانشهر با یادی از شهیدان علم و تقوا شهید رجائی و شهید باهنر و با آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید دکتر روحانی روز کارمند را به تمام مجموعه کارمندان دولت تبریک گفت.

 حسنی پور بیان داشت: دولت مسئولیت اجرایی نظام را به عهده دارد که این مجموعه به مردم خدمات ارائه می دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه هفته دولت فرصتی است برای ارائه بیلان عملکرد دستگاه های اجرایی، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان هر ۶ ماه به مردم گزارش عملکرد بدهند.خدمات مردمی در حوزه شهرها به عهده شهرداران و در روستا به عهده دهیاران است.

فرماندار رضوانشهر گفت: در حوزه ارائه خدمات عمومی باید به موقع با خوشروئی در پیشبرد اهداف سازمانی تلاش کنیم و رضایت مندی مردم را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه حکمرانی خوب یعنی کسانی که کارآمدی خوبی دارند و در این راستا باید اعتماد مردم را جلب کنیم، گفت: یکی از نشانه های کارآمدی حکمرانی خوب این است که اقدام بموقع و دلسوزانه و مردم مدارانه داشته باشیم.

حسنی پور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی و محدودیت هایی که وجود دارد باید هوشیارانه و مسئولانه عمل نمائیم.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: تجلیل از کارمندان یعنی همه کارمندان تلاش می نمایند، منتهی بر اساس کمیته خاص، روی افراد شاخص هایی برای ارزیابی قرار می گیرند و انتخاب می شوند.

امام جمعه رضوانشهر نیز در این آئین تجلیل در جمع مدیران و کارمندان نمونه شهرستان ضمن تبریک هفته دولت با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روز کارمند را به همه مدیران و کارکنان دولت و کارمندان شهرستان رضوانشهر تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی افزود: ائمه جمعه رابط بین مردم و دولت هستند که کمال همکاری و تبادل نظر را با هم دارند.

وی در ادامه خطاب به مدیران شهرستانی بر رسیدگی و رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع در محیط اداره تاکید نمود.

امام جمعه رضوانشهر همچنین با قدردانی از زحمات مدیران و کارمندان شهرستانی بر حضور فعال آنان در برنامه های ملی،مذهبی و فرهنگی شهرستان تاکید کرد.

در این مراسم آقایان شیرزاد رستمی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان رضوانشهر، رستم بادپر رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان رضوانشهر، سید مختار ذکی پور رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رضوانشهر، اکبر میغی رئیس اداره محیط زیست شهرستان رضوانشهر به عنوان ۴ مدیر نمونه شهرستان و همچنین ۵۶ نفر از کارکنان ادارات مختلف به عنوان کارمندان نمونه در سال ۱۳۹۷ انتخاب شدند.

Share