استاندار گیلان تاکید کرد:

مخالف فروش انفال و املاک دولتی هستم | امروز را فدای آینده نکنیم

استاندار گیلان بر ضرورت تامین فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت مناطق تاکید کرد و با اشاره به عقب ماندگی ساخت فضاهای عمومی نسبت به فضاهای مسکونی گفت: باید زیر ساخت و امکانات آموزشی مورد نیاز در مناطقی نظیر مسکن مهر رشت تامین گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار گردید با اشاره به فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس بر ضرورت همکاری تمامی دستگاهها در جهت برگزاری هر چه بهتر سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود: فرمانداران با برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در ماه جاری مقدمات لازم در جهت برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه های این ایام را فراهم کنند.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص وجود ۸۱۸ ملک آموزشی بلا استفاده و مازاد در آموزش و پرورش با بیان اینکه مخالف فروش انفال و املاک دولتی هستم تصریح کرد: در صورت نیاز به فروش این املاک باید با در نظر گرفتن آمار تحلیل جمعتی دقیق و نیاز سنجی اماکن آموزشی منطقه در طی سالهای آتی و طرح آن در شورای آموزش و پرورش از ظرفیت قانونی در این بخش بهره گرفته به گونه ای که  خدای نکرده امروز را فدای آینده نکنیم.

استاندار گیلان اموال دولتی را متعلق به مجموعه دولت دانست و اظهار داشت: املاک دولتی با پول مردم ساخته شده و باید با توجه به اقتضای شرایط و اولویت ها از آن استفاده کنیم.

سالاری، با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، محور باشد تصریح کرد: نهادها و سازمان های دیگر در این بخش بدور از موازی کاری، کمک کننده به آموزش و پرورش باشند.

Share