فرماندار شهرستان شفت به نقل از مدیرعامل آب منطقه ای گیلان:

مجوز سد لاسک صادر و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد

فرماندار شفت گفت: خرسندم در آغاز هفته مبارک دولت خبر صدور مجوز ساخت سد لاسک که از سوی مدیرعامل آب منطقه ای به من داده شد را به مردم شهرستان شفت اعلام کنم و انشاالله عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا محسنی در بین الصلاتین نماز جمعه با اشاره به اینکه هفته دولت آمیخته با نام شهیدان رجایی و باهنر است افزود : رمز ماندگاری نام این بزرگواران در تاریخ انقلاب اسلامی در کنار ساده زیستی و ابعاد شخصیتی آنان  صداقت در گفتار و عمل بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات دولت ، همان خدمات نظام اسلامی و حاکمیت است، افزود: هفته دولت فرصت مغتنی برای برای عملکردها و ارایه گزارش به مردم، صاحبان و ولی نعمتان انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه در هفته دولت ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: برای ساخت و تکمیل این طرح ها بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مسوولی نباید خود را مبرا از نقادی بداند اما دربیان انتقاد بهتر است در کنار مطالبه گری به ظرفیت ها نیز اشاره گردد، افزود: اصحاب قلم، رسانه ها و مردم هموراه ناظر بر عمکرد های مسوولین هستند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه  بهسازی و تعریض محور ملاسرا یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان در سال های متمادی بود، افزود: عملیات عمرانی ۱.۵ کیلومتر از مسیر مذکور به اتمام رسیده است و قطعه دوم به طول ۹ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده و اجرای آن در حال انجام است.

محسنی  اجرایی شدن پروژه غرب نزدیک و آبرسانی به شهرستان شفت را از اقدامات مهم دولت در سال های اخیر برشمرد و تصریح نمود: کیفیت آب شرب شهرهای شفت و احمدسرگوراب با تکمیل این پروژه به طور محسوسی ارتقا می یابد و طرح مطالعاتی جمع  آوری فاصلاب شهری نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه مطالبات به حق مردم این شهرستان درباره تعیین تکلیف پروژه سد لاسک را طی  مصاحبه ای برای تصمیم گیری نهایی در کارگروه فنی کشور مورد تاکید قرار دادم، افزود: پیگیری های مستمر و اطلاع رسانی شفاف درباره این پروژه زیرساختی در دو سال اخیر مورد توجه  ویژه قرار داشته است و امروز خرسندم در آغاز هفته مبارک دولت خبر صدور مجوز ساخت سد لاسک که از سوی مدیرعامل آب منطقه ای به من داده شد را به مردم شهرستان شفت اعلام کنم و انشاالله عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی در بخش پایانی خود با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و دولت برای نشانه گرفتن موجودیت کشور ایران هستند، افزود: برای عبور از این موقعیت تاریخی باید در صفی واحد باشیم و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را با تمامی مشکلات و کاستی ها قدر بدانیم.

Share