رئيس پليس آگاهی گیلان خبر داد:

کشف کولر و پکیج‌های احتکار شده به ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی از کشف ۲۰ هزار و ۸۱ دستگاه پکیج و ۱۰ هزار و ۷۲۶ دستگاه کولر احتکار شده به ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در راین راستا متهم ۵۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف ۲۰ هزار و ۸۱ دستگاه پکیج و ۱۰ هزار و ۷۲۶ دستگاه کولر احتکار شده به ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو، اختفاء و احتکار لوازم خانگی و ساختمانی در انباری واقع در رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت و با هماهنگی مقام قضائی به محکل مذکور اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۲۰ هزار و ۸۱ دستگاه پکیج و ۱۰ هزار و ۷۲۶ دستگاه کولر قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کلاهای کشف شده را ۹۶۰ میلیارد ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: در راین راستا متهم ۵۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share