با حضور رئیس پلیس گیلان؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آستارا معارفه شد+ تصاویر

طی مراسمی از زحمات دوساله سرهنگ عزیزی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا تقدیر شده و سرهنگ محمد نمازی برای مدت سه سال به سمت فرماندهی انتظامی این شهرستان منصوب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با حضور سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان و دیگر مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

مشکل کمبود منابع انسانی در نیروی انتظامی گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم با ذکر اهمیت امنیت گفت: امنیت یک مقوله عمومی بوده و پلیس هم در امنیت مردم با تلاش‌های بسیار و بهره‌گیری از سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه تولید امنیت سعی در تعامل بیشتر با مردم دارد.

سردار اسحاقی با بیان اینکه فراهم کردن بستر مناسب برای مقابله با چالش‌های امنیتی حاصل یک سیستم توانمند قضایی است، اظهار داشت: تولید و حفظ امنیت از مهمترین اهداف پلیس و نهادهای قضایی است.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به مشکل کمبود منابع انسانی در نیروی انتظامی گفت: با توجه به درخواست پلیس برای افزایش هزار نفری این نیرو در گیلان و با توجه به کمبود منابع مالی تاکنون حدود ۵۰ درصد از این خواسته محقق شده و تلاش خود را برای افزایش نیروی انسانی در گیلان خواهیم داشت تا این مهم به نحو احسن انجام شود.

مردان خدا از هیچ تهدیدی هراس ندارند | آستارا در بحث امنیت نیازمند توجه ویژه مسئولان است

در ادامه امام جمعه آستارا شهادت در راه خدا را آرزوی اولیای خدا دانست و تصریح کرد: مردان خدا از هیچ تهدیدی هراس ندارند و همواره در راه اباعبدالله الحسین(ع) قدم برمی‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا گفت: امروز عزیزی به نام جناب سرهنگ عزیزی از شهرمان می‌رود که در دوسال خدمت صادقانه‌شان برای ایجاد نظم، امنیت و انضباط در شهرستان تلاش بسیار کرد.

وی با بیان اینکه فرماندهی که روحیه انقلابی نداشته باشد کم کاری خواهد کرد، اظهار کرد: شهرستان آستارا در بحث امنیت و انضباط نیاز به توجه ویژه مسئولان امر دارد و یکی از مشکلات پلیس در شهرستان کمبود نیروی انسانی بوده و از مسئولان انتظامی انتظار عنایت ویژه هم در بحث منابع مالی و هم امکانات فیزیکی داریم.

قاچاق به کانتینرهایی گفته می‌شود که اراذل و اوباش اقتصادی وارد کشور می‌کنند

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت این شهرستان در کشور گفت: با قاچاق کالا در کشور و شهر های مرزی باید برخورد شود ولی فردی که مقدار ناچیزی کالا در مغازه اش دارد قاچاق محسوب نمی‌شود، قاچاق به کانتینرهایی گفته می‌شود که اراذل و اوباش اقتصادی وارد کشور کرده و به اقتصاد ضربه می‌زنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تشکر از همکاری پلیس در این شهرستان گفت: پلیس در برخورد با برهم زدن نظم و امنیت انصافا به طور موفق عمل کرد و امروز تمام شهرستان از سرهنگ عزیزی راضی هستند.

مسئولیت در نیروی انتظامی یک رویکرد تخصصی است

در ادامه فرماندار آستارا با تشکر از خدمات سرهنگ عزیزی در آستارا گفت: فراگیری حوزه مسئولیت را در تمام طبقات مدیریت مشاهده می‌کنیم و امروز مسئولیت در نیروی انتظامی یک رویکرد تخصصی است.

نماینده عالی دولت در آستارا گفت: نیروی انتظامی در آستارا با جایگاه مناسب از نظر نیروی انسانی، امکانات لجستیکی و ابزار فاصله دارد و از رئیس پلیس گیلان درخواست داریم در به شهرستان آستارا که با ورود روزانه سه هزار نفر و سالیانه ۸۰۰ هزار گردشگر خارجی است، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

امنیت کامل را برای شهروندان فراهم کردیم

سرهنگ عزیزی در این مراسم گفت: پس از معرفی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در ۲۱ شهریور ۹۵ توجه به مسائل مختلف و استفاده از توان عملیاتی نیروهای انتظامی، شناسایی تهدیدها، تقویت نقاط قوت و برخورد قاطع با اخلال گران نظم و امنیت منطقه در دستور کار قرار گرفت و با بهره گیری از یاری دیگر همکاران، امنیت کامل را برای شهروندان فراهم کردیم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی آستارا با بیان اشاره به تجهیز و مرمت اماکن مهم انتظامی و ساخت پاسگاه شماره ۱۲ پس از سال‌ها، گفت: رتبه انتظامی شهرستان ارتقا یافت و تمام تلاشمان را برای آسایش و امنیت مردم بافرهنگ آستارا و لوندویل انجام دادیم و برای این خط از دیار سبز گیلان آرزوی موفقیت می‌کنم و این قسمت از عمرم را هیچگاه فراموش نخواهم کرد.

در پایان از زحمات دوساله سرهنگ عزیزی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا تقدیر شده و سرهنگ محمد نمازی برای مدت سه سال به سمت فرماندهی انتظامی این شهرستان منصوب شد.

به گزارش دیارمیرزا، آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و‌ همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share