رشتی‌ها برنده دربی‌های گیلان شدند

فتح قلعه عقاب‌ها و صعود داماش گیلان به دور بعد جام حذفی

تیم های چوکا تالش و داماش گیلان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت در با پیروزی داماش گیلان در ضربات پنالتی همراه شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم های چوکا تالش و داماش گیلان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت در با پیروزی داماش گیلان در ضربات پنالتی همراه شد.

بهنام لایقی فر، امید قربانی، امیر حسین دهقان، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، محمد رستمی(حسین نیازی)، جابر نصیری، میثم میرپسندیده، مرتضی حیدری(میلاد پورصف شکن)، عباس کندل و سعید باقرپسند در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

در سوی دیگر مصطفی زینعلی، سید هادی موسوی، نیما دلاوری، محمد جعفری، میلاد جلالی، هادی سهرابی، علی مصطفایی، سامان نورمحمدی، احسان عبدی، محمد دادرسی و سجاد عسگری برای چوکای تالش وارد زمین شدند.

دو تیم گیلانی چوکا و داماش فوتبال خوب و جنگنده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند اما در ۹۰ دقیقه بازی نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و پس از آن بازی به وقت اضافی کشیده شد.

در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای چوکا و داماش حملات زهرداری را به روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه داماش گیلان در دقیقه ۱۱۶ بازی دروازه حریف تالشی خود را گشود اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی داماش گیلان توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش دیارمیرزا، روز گذشته در دربی دیگر گیلان سپیدرود رشت توانست ملوان بندر انزلی را شکست دهد و به این ترتیب رشتی‌ها در دو دربی گیلان میزبان هم استانی خود را شکست دادند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردند.

Share