تصور کن چه حالی داشت دنیا/ که چندروزی ترامپ هم لال می‌شد

شعرخوانی دلخوش در افتتاحیه شرکت خدمات بیمه‌ای طلوع شمس دانا

ماینده مجلس با بیان اینکه کارمند بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در شرایط فعلی نقش بیمه های بازرگانی بسیار حائز اهمیت است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدکاظم دلخوش با تبریک هفته دولت به تمام خدمتگزاران و با قدردانی از آقای شمسی پور و پرسنل بیمه دانا گفت: خوشحالم از اینکه توفیق یافتم در افتتاحیه بیمه طلوع شمس دانا حضور پیدا کردم.

نماینده مردم صومعه سرا در ادامه مراسم با بیان اینکه وارد جنگ اقتصادی شده ایم، گفت: در این شرایط باید از توانمندی همه استفاده کرد تا از بحرانی که ترامپ ایجاد کرده رد شویم. او دیوانه ای است که در عرصه اقتصاد عاقلانه عمل کرده است.

وی در ادامه شعر زیر را خواند:

چه می‌شد بی پر و بی بال می‌شد
شبیه سیب‌های کال می‌شد

تصور کن چه حالی داشت دنیا
که چندروزی ترامپ هم لال می‌شد

دلخوش در ادامه تصریح کرد: تحریم این دوره با دوره‌های قبلی تفاوت ویژه ای دارد و ممکن است همه مردم این موضوع را ندانند. در بعد از انقلاب تحریم داشتیم و اگر کسی با ما مبادله کالا می‌کرد با او برخورد نمی‌کردند اما امروز معامله یک دلار با ایران هم  سبب تحریم طرف مقابل می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کارمند بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در شرایط فعلی نقش بیمه های بازرگانی بسیار حائز اهمیت است.

نماینده صومعه سرا اظهار کرد: سهم پرتفوی بیمه‌های خصوصی افزایش پیدا کرده و بیمه های خصوصی باید نقش فعال تری ایفا کند. بیمه دانا یکی از شرکت های قدیمی و موفق کشور است و جایگاه بیمه دانا در کشور جاافتاده است و اگر درست و اصولی عمل نکنیم و خدمات بهتری ارائه ندهیم در بازار رقابت زمین خواهیم خورد.

دلخوش با اشاره به بروز بلایای طبیعی در کشور گفت: باید فرهنگ بیمه در کشور ترویج داده شود و مردم باید در خصوص بیمه ها آگاهی یابند.

وی تصریح کرد: صنعت بیمه در دنیا یکی از صنایع پولساز است و در حوادث مختلف این بیمه ها هستند که نقش تاثیرگذاری ایفا می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم افزایش تبلیغات در حوزه بیمه تاکید کرد و گفت: مجلس نیز آماده کمک به صنعت بیمه است.

دلخوش در پایان با قرائت شعری سخنان خودر ا پایان برد و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی این بیمه ها هستند که می توانند به ما کمک کنند.

هم چرخه اقتصاد را احیا کرد
هم اینکه حیات تازه ای احیا کرد

این صنعت بیمه نقشه دشمن را
با تکیه به خدا افشا کرد

شمسی پور نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و روز پزشک اظهار کرد: افتتاحیه امروز فرصت بسیار مناسبی است که شرایط لازم برای توسعه فرهنگ بیمه فراهم شود.

مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای طلوع شمس دانا اهداف شرکت را ترویج فرهنگ بیمه در سطح استان و کشور دانست و از حضور مسئولان در این مراسم قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم نماینده صومعه سرا در مجلس و جمعی از اعضای شورای شهر رشت در کنار مسئولان استانی و کشوری حضور داشتند.

 

Share