کریمی‌قدوسی مدعی شد:

سلحشوری و حیدری نطق خود را از اتاق فکر استکبار کپی‌ کردند | بزودی ضربه کاری می‌خورند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ نطق خانم سلحشوری و آقای حیدری کپی‌برداری از متون تهیه شده توسط اتاق فکر استکبار جهانی است و البته این نمایندگان با هدف فرار از پاسخگویی به مردم و طرح مسائل حاشیه‌ای این مطالب را بیان می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به نطق ساختارشکنانه دو نفر از نمایندگان مردم تهران در مجلس گفت:‌واقعیت امر این است که استکبار جهانی به ویژه در کشورهای اروپایی (هلند، فرانسه، انگلیس) سه مرکز شبانه‌روزی تأسیس کرده است که برای مبارزه با جمهوری اسلامی تولید محتوا می‌کند و به تنظیم متن نطق و سخنرانی برای برخی از افراد می‌پردازد و حتی برای روزنامه‌های زنجیره‌ای داخل تیتر تعیین و پیشنهاد می‌کند.

وی افزود: من نطق آقای غلامرضا حیدری و خانم پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران را بررسی کردم و با تولیدات این سه مرکز اروپایی تطبیق داده‌ام این یقین برای من حاصل شد که این نطق‌ها پیش از آنکه توسط این نمایندگان تنظیم و نوشته شده باشد، کپی‌برداری از متونی است که در این مراکز تهیه می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در مورد نطق خانم سلحشوری که تحقیق کردیم به این یقین رسیدیم که نطق وی در جای دیگری نوشته شده است متن نطق توسط شخص نماینده تهیه نشده و شاکله نطق آقای حیدری هم کاملاً به همین ترتیب است ما از ضدانقلاب سبکی از موضع‌گیری‌ها را می‌بینیم که آن سبک در نطق آقای حیدری کاملاً‌ متجلی شده است.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: آنچه را که این آقا و خانم در نطق‌شان مطرح کردند در زمانی این مطالب مطرح می‌شود که تمام فکر و عملکردشان به بن‌بست و شکست کامل کشیده شده و نتوانستند نیاز جامعه را برآورده کنند و در رابطه با رفع احتیاجات مردم پاسخی داشته باشند و دائم به دنبال فرافکنی و حاشیه‌سازی هستند.

وی افزود: این دو نماینده و افراد همسوی آنها به دنبال این هستند که با طرح اینگونه مسائل برای کشور هزینه ایجاد کنند و از سوی دیگر با اینگونه اظهارات به دنبال فرار از پاسخگویی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ در مدرسه فیضیه قم تعدادی از اساتید و طلاب جمع می‌شوند تا به درد مردم توجه کنند و به دولت تذکر دهند، یک نفر دست‌نوشته‌ای را نشان می‌دهد خب ببینید همین دست‌نوشته چه حاشیه‌ای را درست می‌کند که بر متن غلبه پیدا می‌کند و کلیت نظام در صحبت‌های برخی افراد و نزدیکان آقای هاشمی همچون خانم فاطمه هاشمی مورد سوال قرار می‌‌گیرد.

کریمی قدوسی در پایان خاطرنشان کرد: این‌ها مسائل ساده‌ای نیست این‌ها توسط اتاق فکر دشمن طراحی می‌شوند و یک روز توسط آقای حیدری و یک روز توسط خانم سلحشوری و یک روز به دست شخص دیگر امثال آقای کواکبیان و رحیمی مطرح می‌شوند که البته اشراف اطلاعاتی خوبی بر روی این افراد وجود دارد و به لطف خدا ان‌شاءالله همه آنها به زودی ضربه کاری نیز خواهند خورد.

Share