سرپرست بانک دی استان گیلان:

سلامت قلم خبرنگاران موجب سلامت فرهنگی جامعه است

هادی محمدزاده سرپرست بانک دی استان گیلان گفت: سلامت فرهنگی جامعه به سلامت و صحت قلم خبرنگاران وابسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی محمد زاده سرپرست بانک دی شهر رشت در نشستی که به مناسبت تجلیل از اصحاب رسانه گیلان برگزار شد، اظهار داشت: روز خبرنگار به مناسبت شهادت شهید صارمی به حق روز خبرنگار نامگذاری شده تا تداعی بخش فعالیت های این قشر از جامعه باشد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر با نامگذاری این روز، مسوولین توجه و عنایت ویژه ای به اصحاب رسانه نشان می دهند، گفت: این امر مبین این نکته است که جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه در حال تبیین است و جایگاه مفقوده ای نیست.

محمدزاده افزود: رسانه های سمعی و بصری، مکتوب و مجازی راه خود را در جامعه مشخص کرده اند و این رسانه ها به مردم آگاهی می رسانند.

وی ادامه داد: همانگونه که روابط عمومی نهادها پل ارتباطی بین مردم، خبرنگاران و مسوولین هستند، اصحاب رسانه نیز پل ارتباطی و انعکاس دهنده موضوعات و معضلات هستند.

وی با اشاره به نقش خانه مطبوعات در حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد: خانه مطبوعات می تواند به عنوان یک موسسه صنفی حامی خبرنگاران باشد و ما نیز در بانک دی با رایزنی هایی که با خانه مطبوعات گیلان داشته ایم به دنبال همکاری با این موسسه و کمک به جامعه خبرنگاران هستیم.

محمدزاده تاکید کرد: خانه مطبوعات گیلان اتفاق خوبی است که می تواند راهگشای بسیاری از معضلات اصحاب رسانه باشد.

وی ادامه داد: خبرنگاران قشر پر تلاشی هستند که در تمامی رویداد ها و رخدادها حاضرند و خبرها را به گوش مردم می رسانند و سلامت فرهنگی جامعه ما به سلامت قلم خبرنگاران بر می گردد.

محمدزاده گفت: امیدواریم که زحمات خبرنگاران همواره مد نظر مسوولین قرار گیرد و قدردان این قشر از جامعه باشند.

Share