طی حکمی؛

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پروش گیلان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی به عنوان سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه تکریم معاون سابق سوادآموزی استان گیلان و معارفه سرپرست این معاونت که با حضور علی حسین زاده، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های غلامرضا مدبری فر، سیروس محمدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سوادآموزی معرفی شد.

حسین زاده در سخنانی با اشاره به حساسیت کار در حوزه سوادآموزی به جهت داشتن مخاطبان خاص، نزدیکی نوع فعالیت در دو معاونت آموزش ابتدایی و سوادآموزی را دلیل اصلی این انتخاب، از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، اعلام کرد.

غلامرضا مدبری فر هم در این نشست، با سپاسگزاری از همکاران حوزه سوادآموزی به جهت همراهی در مدت قریب به۱۵ ماه حضور در معاونت سوادآموزی، این دوره را یکی از پربارترین و شیرین ترین دوره های خدمت خود عنوان نمود.

سیروس محمدی سرپرست جدید سوادآموزی با تشریح برنامه های خود، بهره مندی از خردجمعی را به عنوان یکی از اصلی ترین راهبردهای موثر در دست یابی به اهداف سوادآموزی، ضروری دانست.

Share