با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

رییس شبکه بهداشت و درمان آستارا تغییر کرد

دکتر نظام عباسی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان آستارا منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا بر ضرورت تامین نیازمندی های بهداشت و درمان این شهرستان تاکید و خواستار رسیدگی به آن توسط مسئولان ارشد استان و کشور شد.

یونس رنجکش در جلسه معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان آستارا افزود: نیازهای این شهرستان مرزی با امکانات و منابع انسانی متخصص حوزه بهداشت و درمان هیچ سنخیتی ندارد.

وی اضافه کرد: پس از گذشت بیش از یک سال و نیم از افتتاح ساختمان جدید بیمارستان آستارا انتظار این است تا کاستی های آن هرچه سریعتر بویژه در حوزه پزشک متخصص برطرف شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا یادآور شد: دولت تدبیر و امید تلاش های زیادی در زمینه افزایش ارتقای سلامت عمومی و خدمات بهداشتی و درمانی انجام می دهد اما برخی کاستی ها موجب هدر رفتن زحمات دولت و تلاش های انجام گرفته می شود.

وی گفت: این شهرستان مرزی به دلیل حضور گردشگران و اتباع خارجی و نیازهای شهروندان به توجه ویژه نیاز دارد که متاسفانه از حداقل امکانات و منابع انسانی متخصص برخوردار است.

فرماندار آستارا خواستار حمایت های بیشتر وزارت بهداشت و درمان از این شهرستان در حوزه خدمات درمانی شد و بر ضرورت تامین نیازمندی های آن تاکید کرد.

در ادامه این نشست دکتر داوری معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل پی گیری مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی شهرستان توضیحاتی در خصوص اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای تامین امکانات و منابع انسانی متخصص ارائه داد.

در بخش دیگری از این نشست دکتر نظام عباسی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان آستارا منصوب و معرفی شد.

Share