با رویکرد دفاعی-امنیتی و خدمت ‌رسانی؛

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)۲ آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بندر انزلی گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)۲ با هدف خدمت رسانی با حضور دو گردان در انزلی آغاز شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) با دو رویکرد دفاعی-امنیتی و خدمت ‌رسانی آغاز شده است اظهار کرد: این رزمایش با حضور ۲ گردان به مدت دو روز با شعار «نمایش اقتدار بسیج در عرصه خدمت رسانی» در بندرانزلی در حال برگزاریست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بندر انزلی افزود: تیم‌های جهادی حاضر در این رزمایش آماده می‌شوند تا در عرصه‌های جهادی و خدمات رسانی از قیبل کمک به کشاورزان جهت جمع آوری محصولات، ساخت مسکن محرومین، بازسازی مدارس، ویزیت رایگان و دیگر عرصه‌های سازندگی به مردم خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدات اخیر دشمن در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی درصدد تقویت روحیه حماسی بین نیروهای بسیجی جهت نشان دادن اقتدارمان هستیم تا اگر بحرانی برای کشور رخ داد با ورود سپاه نهضت محمد رسول الله به صحنه و در دست گرفتن اوضاع از انقلاب دفاع کند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جدید بسیج روی کار آمده است، عنوان کرد: انسجام و ساماندهی نیروهای بسیجی را در دستور کار داریم و با آموزش های لازم آنها را آماده می کنیم تا با بصیرت و آگاهی وارد صحنه‌های مختلف شوند.

سرهنگ اصحابی، با اشاره به اینکه سپاه همچون گذشته آماده کمک رسانی به دولت است و دولت می‌تواند از تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج استفاده کند، گفت: تاکنون سپاه در پروژه‌های مختلف هم کمک حال سایر نهاد ها بوده و رویکرد خدمات رسانی دارد.

Share