بخشدار کومله خبر داد:

رئیس سازمان صداوسیمای کشور به کومله سفر می‌کند

محمدعلی خداجو، بخشدار و مسول ستاد یادواره شهدای بخش کومله از سخنرانی رئیس سازمان صداوسیمای کشور در مراسم یادواره شهدای این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار کومله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و قهرمانان شهید بخش کومله در خصوص برگزاری یادواره شهدای این بخش گفت: این مراسم ساعت ۱۷ عصر روز پنج شنبه پانزدهم شهریور در صحن بقعه مطهر آقاسیدحسن برگزار خواهد شد.

خداجو یادآور شد: سخنران این مراسم معنوی آقای دکترعلی عسکری رئیس سازمان صداوسیمای کشور خواهند بود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت شهدای محلات بخش کومله نیز در روز دوشنبه دوازده شهریور در روستای پرشکوه برگزار میگردد.

خداجو اضافه کرد: علاوه بر مراسم اصلی، برنامه هایی نظیر همایش پیاده روی، مسابقه دو همگانی، همایش سبک زندگی شهدا، همایش ویژه بانوان باعنوان زنان در تراز انقلاب اسلامی، زیارت عاشورا در هفته منتهی به مراسم به یاد و نام شهدا توسط کمیته های ستاد یادواره برگزار میگردد.

بخشدار کومله با تاکید اینکه اصل این مراسم بصورت مردمی و باهمت همرزمان و دوستان شهدا و خانواده های این بزرگواران برگزار می‌گردد از تلاش جوانان و بسیجیان بخش کومله که تلاش ویژه ای در این یادواره می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان گفت: انتقال فرهنگ شجاعت وایثار شهدا به نسل جوان مهمترین هدف ستاد یادواره بخش کومله است که تلاش می‌شود به نحو مطلوبی برنامه ریزی شود.

Share