رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بود

دیدار استاندار گیلان با خانواده سردار شهید محمود قلی پور

استاندار گیلان با اشاره به اینکه رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بوده و امروز نیاز جامعه است گفت: حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با اشاره به اینکه رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بوده و امروز نیاز جامعه است گفت: حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد.

دکتر مصطفی سالاری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده سردار شهید حاج محمود قلی پور که فرمانده سپاه قدس گیلان و اعضاء ستاد برگزاری یادواره شهدای کربلای ۲ نیز حضور داشتند با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا به ما روحیه و انرژی مضاعفی برای خدمت بیشتر به مردم می دهد.
وی به وصیت نامه شهید قلی پور اشاره و خاطرنشان کرد: تاکید این شهید والامقام بر حفظ وحدت در وصیت نامه نشان از آینده نگری شهدا دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حفظ وحدت جامعه و انقلاب را از هر آسیبی مصون نگه می دارد اظهار داشت: وحدت با صداقت افراد در موضع گیری ها و تصمیم گیری ها، فداکاری و چشم پوشی از هرگونه مصالح و منافع شخصی نسبت به منافع ملی و اجتماعی محقق می شود.
وی نگاه شهدا نسبت به حفظ وحدت را بسیار متفاوت دانست و افزود: شهدا تمام وجود خود را در برابر باور و اعتقاد خود در طبق اخلاص تقدیم جامعه و مردم کردند تا وحدت حفظ شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بوده که نیاز امروز جامعه است گفت: در این میان مردم به فرزندان شهدا به عنوان یک الگو و نمونه توجه ویژه دارند.
وی با اشاره به اینکه رفتار و منش شهدا درس بزرگی برای جامعه است افزود: شنیدن سخن شهدا و تاسی از فداکاری آنان نقش موثری در ترویج ازخودگذشتگی برای مصالح اجتماعی دارد.
سردار شهید محمود قلی‌پور در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۶۵ و در منطقه حاج عمران ( محورعملیاتی کربلای ۲ ) بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است یادواره شهدای کربلای ۲ و فرمانده شهید سردار حاج محمود قلی‌پور ۱۰ شهریورماه در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

 

Share