عضو کمیسیون عمران مجلس:

دولت برای کمک به مردم از رهنمودهای رهبر انقلاب بهره بگیرد

عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌ دولت برای پیشبرد اهداف خود و کمک به مردم باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری نهایت بهره را ببرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری اظهار داشت:‌ در شرایط بسیار حساس امروز کشور برون رفت از مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مردم از واجب‌ترین امور است و مجلس در این راه کاملاً با مجموعه دولت هماهنگ عمل می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد:‌ به تعبیر مقام معظم رهبری،‌ کشور در یک محاصره و جنگ اقتصادی به سر می‌برد به طوری که دشمن با همراهی ایادی خود برای رسیدن به مقاصد و اهدافش از تمامی ابزارها و مسیرها برای به چالش کشیدن ایران و زمین‌گیر کردن آن استفاده می‌کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تصریح کرد:‌ در ماه‌های اخیر مجموعه دولت برای رفع این نابه‌سامانی‌ها به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی تلاش‌های بسیاری را انجام داده است و قطعاً حمایت‌های مقام معظم رهبری می‌تواند در بهبود شرایط موجود به نحو بسیار زیادی مؤثر واقع شود.

افتخاری با تأکید بر اینکه دولت برای پیشبرد اهداف خود و کمک به مردم باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری نهایت بهره را ببرد افزود:‌ استفاده از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه‌هایی که کشور را دچار بحران کرده می‌تواند به مسیر حرکت دولت سرعت بیشتری ببخشد.

وی درنگ دولت جهت تغییر برخی از وزرای ناکارآمد را تنها منجر به هدر رفتن زمان اعلام کرد و بیان داشت:‌ خارج کردن برخی از مسئولانی که در چند وقته اخیر عملکرد مطلوبی از خود بروز نداده‌اند نه تنها بسیار راهگشا خواهد بود بلکه پاسخی مناسب و شفاف به خواسته عموم مردم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس نخستین رسالت و وظیفه مجلس را خدمت به مردم خواند و اظهار داشت:‌ مشکلات اقتصادی تنگناهای فراوانی را برای مردم به وجود آورده و مجلس نیز به این موضوع کاملاً واقف است بنابراین برای کمک به مردم و تغییر شرایط کنونی،‌ آماده تعامل با دولت است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تنظیم بازار و جلوگیری از سوءاستفاده فرصت‌‌طلبان را ضروری دانست و ابراز داشت:‌ علاوه بر دولت و مجلس تمامی دستگاه‌های نظارتی باید برای حفظ تعادل بازار تلاش کنند تا مقدرات مردم به دست افراد سوءاستفاده‌گر و اخلالگر نیفتد.

افتخاری جلوگیری از واردات برخی کالاهای غیرضروری به کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ حرکت در مسیر تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و برخورد با هرگونه واردات بدون ضابطه که از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است باید توسط دولت جدی‌تر دنبال شود.

Share