امام جمعه آستارا:

دولت باید قبل از مجلس به تقویت کابینه اش اقدام کند | حکومت ایران یک حکومت پاسخگو است

حافظ‌نیا با اشاره به اقتدار تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در جلسه روز سه‌شنبه در مجلس جهان مشاهده کرد که حکومت ایران یک حکومت پاسخگو است و کسانی که در رأس امور قرار دارند پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با انتقاد از عملکرد برخی وزرا در کابینه دولت گفت: برخی وزرا باید جای شان را به افراد کاردان، تازه‌نفس و با برنامه بدهند و دولت باید قبل از مجلس به تقویت کابینه اش اقدام کند.

امام جمعه آستارا افزود: جلسه سوال از رئیس جمهور توسط نمایندگان مردم نمایش اقتدار مردم سالاری دینی، استقلال بود که رهبر انقلاب نیز نمایندگان را تحسین کردند.

حکومت ایران یک حکومت پاسخگو است

وی با اشاره به اقتدار تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در جلسه روز سه‌شنبه در مجلس جهان مشاهده کرد که حکومت ایران یک حکومت پاسخگو است و کسانی که در رأس امور قرار دارند پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به برگزاری جشن باشکوه غدیر در آستارا گفت: این مراسم با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی نمود شکوه محبت امیرالمومنین(ع) در قلب عاشقان بوده و خدا را شکر می‌کنیم که با حضور انبوه دوست‌داران حیدرکرار در مسیر شناخت ایشان گام موثری برداشتیم.

خانواده مرکز تشکیل انسانیت است

امام جمعه آستارا به روز تکریم خانواده اشاره کرد و افزود: خانواده مرکز تشکیل انسانیت است و افرادی که به خانواده و یا همسر خود پایبند نباشند در طول عمر خود به مشکل خورده و دور شدن خانواده ها از یکدیگر و در کنار آن فضای مجازی و افزایش طلاق باعث از هم پاشیدن خانواده ها شده است.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share