آیت الله فلاحتی در دیدار با فعالان سیاسی حامی دولت:

در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم گفت: توصیه می کنم انسان های دست پاک، چشم پاک، دارای فهم مدیریت سیاسی و دلداده به کار برای تصدی ها منصوب شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از جوانان حامی دولت در گیلان اظهار کرد: جوانان امیدهای جامعه هستند.

وی ادامه داد: جوان بودن عیب و تهدید محسوب نمی شود بلکه ظرفیت است ضمن اینکه داشتن تفکر حزبی، جناحی و خط سیاسی ملاک نیست.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه وجود سلیقه های مختلف موجب رشد جامعه می شود، بیان کرد: به.تمام بخش ها اعلام می کنم باید دارای دست پاک، فکر پاک و شیفته خدمت به مردم باشند.

آیت الله فلاحتی، خواستار به خدمت گرفتن افراد انقلابی، ارزشی و عاشق خدمت به مردم توسط مسوولان شد و تصریح کرد: جامعه افراد معاند با نظام و ارزش ها و دارای فساد اخلاقی را نمی پذیرد.

وی، وجود رسانه ها در جامعه را فرصت عنوان کرد و گفت: فسادهای اقتصادی در کشور توسط رسانه ها برای مردم بیان شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نقدها باید سازنده باشد، متذکر شد: همراه با نقد راهکارهای مناسب بابد ارایه شود.

آیت الله فلاحتی، وجود اتاق اندیشه ورز را مهم دانست، خاطرنشان کرد: دولت و مسوولان تصمیم گیر هستند اما امروز سیاه نمایی به نفع هیچکس نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت نظام اسلامی عملکرد موفقی در دنیا ارایه کرده است، اظهار کرد: نقدها نباید در قالب یاس بیان شود ضمن اینکه ایجاد امیدواری در جامعه حایز اهمیت است.

امام جمعه رشت به وجود جوانان و مدیران خوب در گیلان اشاره کرد و افزود: بسیاری از مدیران استان توانمندی تصدی مسوولیت های کشور و حتی وزارت را دارند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه همگرایی باید همراه با عقلانیت باشد، تصریح کرد: حمایت باید همراه با تدبیر، هوشمندی و عقلانیت باشد ضمن اینکه انتقاد نیز باید با عقلانیت همراه باشد.

وی به تلاش دشمنان برای نابودی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: قدرت های سلطه گر به دنبال زیر سووال بردن جمهوری اسلامی هستند اما باید بدانند این نظام محصول تلاش هزار ساله علمای دین بوده و از کارآیی لازم برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به کسب موفقیت مسوولان در بخش های مختلف کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد ما وابسته به دلار نیست و دولت در مقام عمل تلاش کند در مبادلات با کشورهای دیگر نشان دهد کشور وابسته به دلار نیست.

آیت الله فلاحتی وجود عده ای افراد رجاله در عرصه های مختلف را مشکل ساز خواند و متذکر شد: در بعضی از بخش ها ضعف مدیریتی داریم و این امر سبب مشکلاتی شده است.

وی بر تحمل همدیگر تاکید کرد و یادآور شد: اندیشه های مختلف سیاسی همدیگر را تحمل کنند زیرا مقصد همه ما حفظ نظام و ارزش های جمهوری اسلامی است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جوانان ما دارای بینش سیاسی با افق بلند هستند، اظهار کرد: حمایت از نظام، انقلاب و رهبری هدف تمام جامعه است و اگر به افق های انقلاب که امام(ره) برای جامعه ترسیم کردند توجه داشته باشیم بسیاری از مسایل برطرف می شود.

آیت الله فلاحتی، تملق و چاپلوسی را از دردهای جامعه دانست و بیان کرد: جوانان برای کسب دنیا چاپلوسی کسی را نکنند و آزاده باشند.

وی در ادامه به عزل و نصب های انجام شده در گیلان، تصریح کرد: به همه توصیه می کنم انسان های دست پاک، چشم پاک، دارای فهم مدیریت سیاسی و دلداده به کار منصوب شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر وحدت در تمام عرصه های انقلاب تاکید کرد و گفت: ایجاد تفرقه بین مسوولان به نفع هیچکس نیست.

Share