در کمتر از 50 روز

خزر در آستارا ۳ جوان دیگر را به کام خود فرو برد | آمار غریق امسال آستارا به هشت نفر رسید

سامان ساسانیان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار دیارمیرزا از غرق شدن سه مرد جوان در دریای خزر خبر داده و گفت: این حادثه ساعاتی قبل در منطقه ممنوعه شنا در سواحل روستای غلام محله شرقی رخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا از غرق شدن سه نفر در آب‌های ساحلی این شهرستان خبر داد.

سامان ساسانیان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار دیارمیرزا از غرق شدن سه مرد جوان در دریای خزر خبر داده و گفت: این حادثه ساعاتی قبل در منطقه ممنوعه شنا در سواحل روستای غلام محله شرقی رخ داد، ۳ جوان اهل شهر مرند استان آذربایجان شرقی، جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر هم از مرگ حتمی نجات یافت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا هر سه فرد را اهل و ساکن روستای اردکلو مرند عنوان کرده و گفت: این سه فرد به گفته مردم منطقه فامیل یکدیگر بوده و به علت بی احتیاطی و عدم آشنایی به شنا متاسفانه جان خود را از دست دادند.

پنجاه روز پیش پس از دو سال بدون غریق سه جوان اردبیلی در آب های ساحلی شهرستان آستارا غرق شده و هفته گذشته نیز دو غریق آستارایی به شمار غریق اضافه شدند که با سه نفر امروز این آمار به عدد بی سابقه هشت غریق رسید.

به گزارش دیارمیرزا، از ابتدای آغاز فصل شنا تاکنون، ۴۳ نفر از خطر غرق شدن در دریای خزر (سواحل آستارا) نجات یافتند که از این تعداد ۲۳ نفر در سه طرح سلامت سفیر امید، صدف و لوندویل و ۲۰ نفر در مناطق خطر آفرین بودند.

همچنین در تابستان گذشته ناجیان غریق ۹۲ نفر را از غرق شدن در آب های ساحلی آستارا نجات داده بودند.

شهرستان بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با سه طرح سالمسازی دریا در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

Share