نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

خدمات ارائه شده در شهرستان فومن توسط دولت در نوع خود بی‌نظیر و بی‌سابقه است

‌افتخاری با بیان اینکه روند فعلی خدمات ارائه شده در شهرستان فومن توسط دولت در نوع خود بی نظیر است، گفت: چنین خدماتی در طی سالهای گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی و معابر روستای کلرم شهرستان فومن در ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان فومن و نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام افتخاری پروژه های بهره برداری شده در هفته دولت را نشان دهنده مدیریت خوب شهرستان دانست و گفت: خوشبختانه با همدلی مسئولان در شرایطی که کشور از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردار نیست، شاهد افتتاح بیش از ۳۱ میلیارد تومان پروژه هستیم که نشان دهنده تلاش مسئولان برای جذب اعتبارات بوده است.

نماینده فومن و شفت با قدردانی از تلاش‌های مدیر بنیاد مسکن فومن در جهت آسفالت راه‌های روستایی بر لزوم ادامه این روند تاکید کرد و افزود: این نوید را به مردم می‌دهم که آسفالت راه‌های روستایی چه در بخش بنیاد مسکن و‌ چه راه و شهرسازی ادامه می باید.

افتخاری افتتاح خط پروژه انتقال آب روستای اتورسرا و همچنین مسکن مددجویی را دیگر اقدام مناسب جهت بهره‌مندی مردم از خدمات عنوان کرد و گفت: امیدوارم روند خدمت رسانی به مردم با همین قدرت تا ۲۲ بهمن ادامه داشته باشد.

وی همچنین از حل مشکل دو مدرسه ۱۳ آبان و فاطمیه فومن پس از مذاکرات صورت گرفته با وزیر آموزش و پرورش خبرداد و گفت: حکم تخلیه مدرسه سبب نگرانی مردم شده بود که خوشبختانه آقای بطحایی دستور دادند ۷۰۰ میلیون تومان در مرحله اول واریز شود و یک ماه آینده نیز مبلغ دیگری واریز می شود.

‌افتخاری با بیان اینکه روند فعلی خدمات ارائه شده در شهرستان فومن توسط دولت در نوع خود بی نظیر است، گفت: چنین خدماتی در طی سالهای گذشته سابقه نداشته است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم صبر و بردباری مردم در جهت رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: یقین بدانید که باتوجه به برنامه ریزی مسئولان آینده این شهرستان روشن است زیرا مدیران بیکار ننشسته اند و در حال تلاش هستند.

افتتاح پروژه آسفالت معابر روستاهای موسی کوه، کیش دره و لتین پرد آلیان فومن

در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی روستا، فرماندار شهرستان فومن، نماینده شهرستان فومن و شفت و جمعی از روسای ادارات برگزار شد، ۳/۵ کیلومتر از راه های روستاهای موسی کوه، کیش دره و لتین پرد آلیان فومن توسط بنیاد مسکن آسفالت شد.

در همین زمینه عفتی مدیر بنیاد مسکن فومن گفت: موسی کوه آلیان روستای پایلوت محرومیت زدایی شهرستان فومن بوده که با درخواست بنیاد مسکن شهرستان فومن با توجه به نزدیکی کیش دره و لتین پرد این سه روستا در یک پروژه واحد دیده شده و همچنین باتوجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه ۳۰ میلیون تومان از حساب صد حضرت امام برای زیرسازی آسفالت آن هزینه شده است.

حجت‌الاسلام افتخاری در این مراسم با بیان اینکه در جریان مشکلات مردم شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: اگرچه برخی موانع اداری وجود دارد اما با همدلی و همزمانی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه پدران و‌مادران بابت اشتغال فرزندان تحصیل کرده خود، خون دل می‌خورند، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که دو طرح بزرگ اشتغالزایی در دو شهرستان فومن و شفت ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام افتخاری در این مراسم با بیان اینکه در جریان مشکلات مردم شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: اگرچه برخی موانع اداری وجود دارد اما با همدلی و همزمانی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه پدرمان و‌مادران بابت اشتغال فرزندان تحصیل کرده خود، خون دل می‌خورند، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که دو طرح بزرگ اشتغالزایی در دو شهرستان فومن و شفت ایجاد کنیم.

Share