بهتر است دست سرمربی تیم را باز بگذارم

خداحافظی پژمان نوری با ملوان | حضور در تیم محبوبم مطابق نظر سرمربی محترم تیم نبود

پژمان نوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به دلیل عدم تمایل سرمربی به همکاری با او از ادامه حضور در این تیم انصراف داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پژمان نوری پس از اینکه توسط محمد مایلی کهن از تیم فوتبال ملوان کنار گذاشته شد به خونه به خونه پیوست ولی با انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی ملوانی ها بار دیگر به این تیم بازگشت و طی فصل گذشته اگرچه ملوانان شرایط خوبی نداشتند ولی پژمان نوری به عنوان رهبر تیم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفت و گل های حساسی نیز برای تیمش به ثمر رساند.

با شروع فصل جدید پژمان نوری دیرتر از سایر بازیکنان همکاری خود را با باشگاه و فرهاد پورغلامی سرمربی جدید تیم آغاز کرد و قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرد، اما در پایان هفته سوم رقابت های لیگ یک صحبت از جدایی کرده است.

نوری در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «در دوران فوتبال حرفه ایم، این افتخار را داشته ام که در تیمهای باشگاهی و ملی زیر نظر مربیان بزرگ و نامداری کار کنم و به گواه همه آنان همیشه در خدمت تیم و نظر مربیان بوده ام. اما قبل از شروع این فصل به دلایلی که اکنون فرصت مناسبی برای پرداختن به آنها نیست، حضور من در تیم محبوبم مطابق خواست و نظر سرمربی محترم تیم نبود و ایشان بنا به ملاحظاتی با بزرگان باشگاه و هواداران، تن به این امر دادند.
اما با توجه به موارد متعددی که در همین مدت کوتاه رخ داد، به این نتیجه رسیده ام که با وجود توان فنی و انگیزه مضاعفی که امسال برای بر تن کردن دوباره این پیراهن زیبا در من هست، برای حفظ احترام جایگاه سرمربی و کاپیتان ملوان بهتر است دست سرمربی تیم را در بهره گیری از بازیکنان مورد نظرش باز بگذارم.
هدف همه ما موفقیت ملوان و بازگشت تیم به لیگ برتر است و اگر این امر بدون حضور من در ملوان صورت می گیرد برای این اتفاق دعا می کنم و از همه هواداران درخواست می کنم مثل همیشه به حمایت از این تیم مظلوم بپردازند و درگیر حاشیه و اختلاف نشوند».

Share