یک تیم تروریستی مراسم رژه را به رگبار بستند

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از انجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، یک تیم تروریستی مراسم رژه را به رگبار بستند.

خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده که تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از انجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند.

اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند.

جزئیات حمله تروریستی اهواز از زبان سخنگوی سپاه

در پی این حمله تروریستی سخنگوی سپاه پاسداران به خبرنگار ایسنا گفت: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند.

وی با اشاره به اینکه این جریان از عربستان سعودی تغذیه می‌کند، اظهار کرد: اقدام آنها برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح است.

وی همچنین گفت: در این مراسم از مردم هم دعوت شده بود و این عناصر مسلح هم به سمت مردم تیراندازی کردند و هم به سمت نیروهای مسلح حاضر در رژه.

سردار شریف گفت: چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.

Share