فقط جلسات توخالی و پوشالی برگزار می‌کنند

تیم فوتسال بانوان سپیدرود گرفتار بی‌پولی و بی‌توجهی!

تیم فوتسال بانوان سپیدرود که هر سه بازی خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته است درگیر مسائل مالی و بی توجهی مسئولان این تیم شده به گونه ای که شهناز یاری سرمربی این تیم در اعتراض به وضعیت تیمش گفت: چک‌های مسئولان تیم برای پرداخت سی درصد از قرادادهایمان برگشت خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران در اعتراض به بی توجهی مسئولان این تیم برای پرداخت قرادادهاو هزینه های جاری تیم گفت: روز اول مدیرعامل و مالک باشگاه جلو آمدند و گفتند ما تیم سپید رود رشت هستیم اما می‌خواهیم شما در تهران بازی کنید و مشکلی با این موضوع نداریم در نتیجه تیم مان که به تایید فدراسیون فوتبال، آقای کفاشیان و هیئت فوتبال استان تهران رسیده بود کارش را شروع کرد. شاید اولین تیمی هستیم که تمریناتمان را شروع کردیم اما متاسفانه از روز اول تا الان جمع مبلغ هزینه شده برای تیم ۱۳ میلیون تومان بوده است، یعنی ۶ میلیون برای ورودی لیگ و حدود چهار میلیون هم برای ایاب ذهاب هزینه کردند و بقیه هم هزینه های جاری بوده است.

او در این مورد افزود: تمام هزینه‌های تیممان را سرهنگ موسوی مدیرعامل مجموعه ورزشی غدیر که آنجا اسکان داریم و تمرین می‌کنیم، پرداخت کرد. این آقا لطف بزرگی در حق تیممان داشت و تا الان با ما راه آمده است چون از طرف مدیرعامل و مالک هیچگونه هزینه‌ای به خاطر قراداد و مسائل مالی به ما پرداخت نشده است، این آقایان هم هر روز می‌گویند امروز و فردا حل می شود و پول می رسد.

یاری با بیان اینکه فکر می کنم آقایان تیممان را با تیم محلات اشتباه گرفتند گفت: سپیدرود تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد، خودم مربی ملی هستم. کادرفنی و بازیکنان موقعیت های خوبی داشتیم اما به خاطر دروغ‌هایی که به ما گفته شد تمام موقعیت هایمان را از دست دادیم و الان هیچ کدام از آقایان پاسخگویمان نیستند، حتی امروز به سختی توانستند سالن بگیرند که بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود تهران در ادامه اعتراض به وضع موجود مدیریت تیمش بیان کرد: مسئولی که پول در جیبش نیست به چه حقی تیم داری می کند؟ چرا با آبرو و احساسات ورزشکارمان بازی می‌کند؟ این مسائل توهین به ما محسوب می‌شود. تا این هفته از لیگ سه بازی، سه برد وسه اعصاب خردی داشتیم. سه هفته است که بازی نمی کنیم. درست است که بردیم اما شرایط روحی لازم را نداشتیم. آقایان قول دادند که سی درصد قراردادمان را پیش پرداخت داشته باشند اما چک هایشان برگشت خورده است. لباس بازی ما شب قبل از بازی به دستمان رسید. نصف لباسهایمان را چون پول ندارند هنوز نتوانستند تهیه کنند. این آقایان واقعا توان تیمداری ندارند و نمی‌دانم چرا تایید و به ورزش وارد می شوند.

او افزود: مسئولی که نمی‌تواند به وعده هایش عمل کند به چه حقی تیم داری می ‌کند؟ سپیدرود باشگاهی معتبر است. آقایان از اسم سپیدرود استفاده کردند اما هیچ امکاناتی به ما نمی‌دهند و از پرداخت پول هم عاجز هستند. حتی همین امروز هم می گفتند اگر بازی نمی‌کنید اشکال ندارد سالن نمی‌گیریم. این آقایان چنین شخصیتی دارند.

یاری به سالن مسابقه با مس رفسنجان که وضعیت مناسبی نداشت اشاره کرد و گفت: سالن غدیر را که خوب و با کیفیت است گرفتیم اما چون مسئولان تیم پول ندادند نتوانستیم آنجا بازی کنیم. آقایان مسئول بی پول هستند و الکی وارد این کار شدند. اگر ما سه باخت در سه بازی داشتیم می‌توانستند بهانه بیاورند. قدیم‌ها می‌گفتند مرد است و حرفش اما در این دوره خیلی کم مرد می‌بینم.

او به شکایت از مسئولان تیم سپیدرود تهران اشاره و بیان کرد: به خانم نصیری مسئول برگزاری لیگ شکایتمان را اعلام کردیم و شنبه هم کادرفنی و بازیکنان به فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم که آقایان نمی توانند تیم داری کنند وهیچ کدام از تعهداتشان را تا کنون عملی نکردند.

یاری در پاسخ به این سوال که آیا این مشکلات از زمان تشکیل تیم وجود داشته؟ بیان کرد: نه در ابتدا گفتند چون می‌خواهند تیم سپیدرود آقایان را هم بگیرند، سرشان شلوغ است و یکسری مشکلات وجود دارد ولی حل می شود. دو ماه گذشته است و هنوز این مشکلات حل نشده و فقط جلسات توخالی و پوشالی برگزار می‌کنند که هیچ گونه خروجی ندارد. با آبرو و اعتبار من مربی که نوزده سال مربیگری فوتسال انجام می دهم و با آبروی بازیکنانی مثل فرزانه توسلی، نسترن مقیمی، سارا شیربیگی و بازیکنان دیگر که هر کدامشان می توانند یک تیم را بچرخانند باز ی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانون سپیدرود تهران در پایان به امکان انحلال این تیم اشاره کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم تیم منحل شود. اگر آقایان کفایت لازم را ندارند کنار بکشند. سپیدرود رشت باشگاهی بزرگ است و علی کریمی انسان بزرگی است که علاوه بر ورزش، شخصیت و روح بزرگی هم دارد، مطمئن هستم که دوستان جدید آقای کریمی که به عنوان مالک در سپیدر رود هستند هیچگاه اجازه انحلال تیم را نمی‌دهند، علاوه بر این فکر نمی‌کنم تعصب سپیدرود اجازه دهد دخترانشان که تا این حد خوب هستند به راحتی کنار بروند.

تیم سپیدرود تهران هر سه بازی لیگ برتر فوتسل بانوان را با برتری پشت سر گذاشته است.

Share