توهین مستقیم بازیگر سرشناس به دونالد ترامپ

جک بلک در مراسم ستاره‌دار شدن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود فرصت را غنیمت شمرد و با الفاظی توهین‌آمیز دونالد ترامپ را تحقیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جک بلک کمدین سرشناس آمریکایی سه‌شنبه ۲۷ شهریور در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود صاحب یک ستاره شد.

او که از حضور در این مراسم و ثبت شدن نامش کنار بزرگان هالیودد در پوست خود نمی‌گنجید، از فرصت استفاده کرد و از فهرست بلند دوستانش تشکر کرد. البته در این میان دونالد ترامپ هم بی‌نصیب نماند و توهین دریافت کرد.

بازیگر «جومانجی» در این مراسم گفت: «همه شما را خیلی دوست دارم، به غیر از دونالد ترامپ که یک تکه آشغال است.»

پیش از آغاز مراسم بسیاری از دوستان بلک از جمله ریچارد لینکلیتر کارگردان فیلم «مدرسه راک» در سخنرانی‌هایی درباره این بازیگر و توانایی‌های منحصر به فرد او صحبت کردند. لینکلیتر گفت:‌ «او مهربان‌ و خیر است، و کار کردن با او بسیار عالی است.»

بلک نیز پس از ستاره‌دار شدن در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود گفت: «من مدت‌ها دنبال یکی از این ستاره‌ها بودم و پیش خودم فکر می‌کردم اگر یکی از ستاره‌ها داشته باشی به معنای موفق شدن است.» او در ادامه به شوخی گفت:‌ «من بالاخره ستاره گرفتم! چرا ادامه دهم؟‌»

البته او در ادامه مراسم به هوادارانش اطمینان داد که در «جومانجی ۲» و مجموعه «پاندای کونگ‌فوکار» حضور خواهد داشت. بلک صداپیشه کاراکتر اصلی این انیمیشن است.

Share