نوری آمادگی ادامه همکاری با باشگاه ملوان را ندارد

توضیحات باشگاه ملوان درباره خداحافظی پژمان نوری و تکذیب انتصاب مشاور رسانه‌ای

مدیرعامل ملوان گفت: باشگاه آمادگی خود را جهت تجلیل و تقدیر و تشکر از زحمات پژمان نوری طی یک بازی دوستانه اعلام می دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میلاد رفیع نیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان در مورد آخرین وضعیت پژمان نوری گفت : لازم میدانم به عنوان مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی، پس از چند هفته عدم حضور آقای پژمان نوری در تمرینات و همچنین مسابقات تیم فوتبال ملوان مواردی را به سمع و نظر طرفداران پر شور و فرهیخته باشگاه ملوان بندرانزلی برسانم.

وی افزود: آقای پژمان نوری یکی از افتخارات ارزشمند باشگاه ملوان بندرانزلی و کشور، پس از عقد قراداد با باشگاه ملوان، در تمرینات تیم حضور پیدا کرده تا آنکه پس از حضور در آخرین تمرین قبل از بازی با قشقایی شیراز و با توجه به ارائه لیست ۲۰ نفره تیم از سوی سرمربی باشگاه جهت حضور در مسابقه قرار گرفت.

رفیع نیا یادآور شد: متاسفانه ایشان در اردو، و مسابقه با تیم مذکور و همچنین تمرینات تیم پس از آن دیدار حضور پیدا نکردند و از سوی دیگر باشگاه ملوان ایشان را به عنوان یکی از پنج بازیکن ، جهت رونمایی از پیراهن جدید ملوان معرفی، که می بایست در ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه صبح روز ۹۷/۵/۲۷ در آتلیه عکاسی حضور پیدا می‌کرد، که متاسفانه بنا به دلایلی نامشخص و بدون اطلاع و هماهنگی در مراسم مذبور نیز حضور پیدا نکردند.

مدیرعامل ملوان گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط مدیر عامل باشگاه و اخبار حاصله، ظاهرا ایشان آمادگی ادامه همکاری با باشگاه ملوان را ندارند. لذا باشگاه فرهگی ورزشی ملوان بندرانزلی برای او در هر جایگاه و سمتی آرزوی توفیق و سرافرازی دارد و همچنین آمادگی خود را جهت تجلیل و تقدیر و تشکر از زحمات ایشان طی یک بازی دوستانه اعلام می دارد.

تکذیب انتصاب مشاور رسانه ای

روز پنجشنبه پانزدهم شهریور ماه خبری بر روی خروجی یکی از سایت ها مبنی انتصاب آقای کورش اسدی طولی به عنوان مشاور رسانه ای رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی منتشر گردید.
لازم به ذکر است به اطلاع هواداران محترم باشگاه بزرگ ملوان بندرانزلی میرسانداین انتصاب مورد تایید هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه ملوان نمی باشد.

Share