رئیس سازمان صداوسیما در یادواره 142 شهید بخش کومله:

تهدید اقتصادی علیه ایران باید به فرصت تبدیل شود | گیلان یک نقطه طلایی و استثنایی در کشور و دنیا است

رئیس سازمان صداوسیما با اذعان به اینکه امروز در میدان یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم گفت: هجمه اقتصادی علیه ایران به لطف خدا تهدیدی است که تبدیل به فرصت می‌شود و ایران به قدرتی اقتصادی تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عبدالعلی علی عسگری عصر امروز در یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود در صحن آستان امامزاده حسن (ع) این بخش اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس برای امنیت مردم ایران و حفاظت از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند افزود: شهید حسین املاکی شهید جاویدالاثر و پهلوانی است که رهبر معظم انقلاب این شهید را قهرمان نامیدند.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و خدا فرصت شهادت را به هرکسی نمی‌دهد گفت: شهدا مردان الهی و خدایی هستند و شهادت یک عزت ابدی برای خانواده شهدا و کسانی که دیدگاه شهدا را دنبال می‌کنند.

علی عسگری با اشاره به اینکه شهدا حق حیات معنوی بر روی همه ما دارند بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان بسیار بااهمیت است و گرامی داشتن یاد آنان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه زنده داشتن یاد شهیدان یعنی پیمودن راه آنان است خاطرنشان کرد: شهدا آرمان‌های بلندی داشتند و به تحولات جامعه بصیرت داشتند و راه ولایت را پیروی می‌کردند که در همین راه به شهادت رسیدند.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه شهدا دارای قدرت دشمن‌شناسی بودند گفت: شهدا برای تکالیف خود خدمت می‌کردند نه برای اینکه به شهرت برسند و مصالح نظام را به مصالح شخصی خود ترجیح می‌دادند.

علی عسگری با اشاره به نقشه‌های استکبار برای از بین بردن انقلاب و اسلام خاطرنشان کرد: استکبار با ایجاد داعش به دنبال این بودند که کشورهای حاشیه ایران را تحت سیطره خود بگیرند و بعد به ایران حمله کنند.

وی با اشاره به درخواست دولت‌های اسلامی از ایران برای کمک تصریح کرد: قاسم سلیمانی‌ها با حضور مستشاری در منطقه با کمک نیروهای جبهه مقاومت داعش را از منطقه خارج کردند و اگر اقدام جمهوری اسلامی نبود معلوم نبود وضعیت امروز سوریه و عراق در چه وضعی بود.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه استکبار به دنبال سرکوب کردن انقلاب اسلامی است افزود: استکبار به دنبال نابود کردن انقلاب بودند ولی به لطف خدا جمهوری اسلامی به‌طور واضح و آشکار به قدرت منطقه‌ای تبدیل شد.

علی عسگری با اشاره به شکست استکبار در جنگ نظامی و منطقه‌ای بیان کرد: فشار بیشتر برای نفوذ نیروهای تروریستی به داخل کشور، آغاز جنگ اقتصادی و عملیات روانی از حربه‌های دشمن علیه ایران است.

وی با اذعان به اینکه امروز در میدان یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم افزود: هجمه اقتصادی علیه ایران به لطف خدا تهدیدی است که تبدیل به فرصت می‌شود و ایران به قدرتی اقتصادی تبدیل می‌شود.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه فشارهای اقتصادی باعث شد تا متوجه شویم واردات بی‌رویه به کشور ضرر است تصریح کرد: فکر نکنیم که اقتصاد ایران اقتصاد ضعیفی است و طبق نظر کارشناسان جهان، ایران رتبه ۱۸ اقتصاد در دنیا را به خود اختصاص داده است.

علی عسگری گفت: تحریم برای کشوری مانند ایران که قابلیت خروج از بحران‌ها را دارد فرصتی است که باید از این فرصت به‌خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور، دشمن ما را به تحریم بزرگ‌تر و جنگ اقتصادی سوق می‌دهد تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ایران مقابل چندین کشور بدون تجهیزات کافی صف‌آرایی و پیروز شد ولی امروز ایران دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و قدرت نظامی هستیم.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه باید زودتر به تهدید اقتصادی توجه می‌کردیم گفت: دولت‌مردان باید زمینه‌ای را به‌صورت مجاهدانه و جهادی برای استعدادهای کشور که ثروت در آن می‌جوشد ایجاد کنند.

علی عسگری با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های اقتصادی کشور بیان کرد: استان گیلان یک نقطه طلایی و استثنایی در کشور و دنیا است و ظرفیت‌های بزرگی دارد و باید از این نعمت خدادادی برای تولید و ایجاد اشتغال تلاش کرد.

Share