طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر فرمانده سپاه قدس گیلان از همکاری‌های دستگاه‌ها جهت برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی

بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای شهر و دیار سرزمین میرزا را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس بویژه سپاهیان حضرت محمد (ص) را در اذهان زنده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه قدس گیلان از همکاری‌های دستگاه‌ها جهت برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی طی صدور تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای شهر و دیار سرزمین میرزا را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس بویژه سپاهیان حضرت محمد (ص) را در اذهان زنده کرد. حضوری که قطعا برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده ی آن بویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را دربرداشت. این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعفها همچنان بر آرمانهای والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله های بلند پیشرفت خواهد پیمود.

بدینوسیله از باب لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از مساعدت ها و همراهی های نماینده معظم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرمانداران، مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها و شهرداریها و بویژه صدا و سیمای مرکز گیلان که در پوشش و انعکاس خبر رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله ص ۲ تلاش وافر داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. ونیز ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان عزیز گردانهای بیت المقدس سراسر استان که با حضور آگاهانه و وحدت آفرین خود برگ زرین دیگر بر دفتر تاریخ حماسه سازی مردم ولایتمدار گیلان افزودند، تقدیم می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور
فرمانده سپاه قدس گیلان»

Share