فرماندار شفت خبر داد:

تخصیص یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت

محسنی با اشاره به اینکه در کنار اعطای تسهیلات کم بهره ی اشتغال روستایی و عشایری، رونق کسب و کارهای فصلی و خرد در سطح روستاها می‌تواند به افزایش درآمد کشاورزان و دامداران کمک شایانی نمایند افرود: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شفت اعطا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا محسنی در نشست مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری وبوم گردی با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰۷ واحد بوم گردی در شفت موافقت اصولی دریافت نموده اند افزود: با هماهنگی های انجام شده دهیاری های این شهرستان می‌توانند پس از تمهید مقدمات نسبت به صدور پروانه ساخت و مرمت طرح بوم گردی اقدام نمایند.

فرماندار شفت با بیان اینکه بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اهتمام و جدیت بیشتری را معمول نمایند افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط موظف  هستند آخرین وضعیت طرح های معرفی شده به بانک ها را مورد پیگیری و مشکلات موجود را در کارگروه مطرح و در صورت نیاز طرح ها را جایگزین نمایند.

محسنی با اشاره به اینکه در کنار اعطای تسهیلات کم بهره ی اشتغال روستایی و عشایری، رونق کسب و کارهای فصلی و خرد در سطح روستاها می‌تواند به افزایش درآمد کشاورزان و دامداران کمک شایانی نمایند افرود: در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت اعطا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه پرورش گل محمدی و قالی بافی یکی از ظرفیت های بالقوه شفت است و مدیران ذیربط باید برای توسعه آن برنامه ریزی نمایند افزود: گردشگری و بوم گردی می‌تواند فرصت های جدید شغلی را در این شهرستان خلق نماید.

Share