مدیرعامل هلال احمر گیلان خبرداد

تجهیز ناوگان خودرویی هلال احمر گیلان | برپایی کاروان سلامت در منطقه حادثه دیده کاکرود

مهدی ولی پور تصریح کرد: پروژه هلال احمر در گیلان با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با هفته دولت سه پروژه هلال احمر در گیلان با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان در حاشیه کاروان سلامت منطقه حادثه دیده کاکرود اشکورات رحیم آباد گفت: این پروژه‌ها شامل یک پایگاه در آستانه اشرفیه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، ساختمان شعبه شفت با ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار و ساختمان رصوانشهر با ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

مهدی ولی پور در خصوص تجهیز ناوگان خودرویی هلال احمر گیلان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان، ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار و سه دستگاه ون به ناوگان هلال احمر گیلان افزوده خواهد شد.

وی از پیشرفت ۷۵ درصدی آشیانه اردوگاه چاف خبرداد و افزود: تا اواخر شهریورماه با تامین اعتبارات با ظرفیت چهار بالگرد آماده بهره برداری خواهد شد.

به گفته ولی پور کاروان سلامت منطقه حادثه دیده کاکرود و روستاهای همجوار جهت حمایت از اقشار آسبب دیده منطقه اشکورات رحیم اباد رودسر بیش از ۸۰ قلم دارو به ارزش ۵۰ میلیون ریال بین آسیب دیدگان توزیع شده است و در این تیم به تعداد ۲۰ نفر پزشکان و کادردرمانی حضور دارند.

Share