استاندار گیلان خبر داد:

بهره برداری از ۶۲۸ پروژه با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در گیلان

مصطفی سالاری، استاندار گیلان در مزار شهدای رشت از بهره‌برداری ۶۲۸ پروژه دولتی و سایر بخش‌ها با اعتبار حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی سالاری در نخستین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام شهدای حاضر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته دولت امسال ۶۲۸ پروژه با اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار دستگاه‌های دولتی تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری‌ها و سایر بخش‌های خصوصی گفت: مجموعاً با پروژه‌های دولتی حدود یک هزار و ۳۰۰ پروژه اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

استاندار گیلان محور پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت در گیلان را در حوزه‌های عمرانی، پزشکی، خدماتی، آب و کشاورزی نام برد و افزود: بخش اعظم پروژه‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسند زیرساخت‌های فعال شدن بخش خصوصی را فراهم می‌کند و منجر به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تعدادی از پروژه عمرانی، کشاورزی، گردشگری و سایر پروژه‌ها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر تلاش شده تا بخش خصوصی با رغبت بیشتری در استان گیلان سرمایه‌گذاری کرده و در راستای بهبود فضای کسب‌وکار و کاهش مشکلات اقتصادی در استان نقش ایفا کند.

مراسم ادای احترام به مقام شهدای گران‌قدر حاضر در گلزار شهدای رشت هم‌زمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور مدیران کل و روسای سازمان‌ها و نهادها برگزار شد.(گزارش تصویری)

Share