فرمانده سپاه آستارا خبر داد:

برگزاری ۵۷ برنامه دفاع مقدس در آستارا

آرمان گفت: با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی توسط سپاه آستارا گفت: با مشارکت خیرین شهرستان تعداد هزار بسته البسه و نوشت افزار برای دانش آموزان محروم منطقه با میزان ارزش ۵۰ میلیون تومان در این هفته بین محرومین توزیع خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان مرزی بندر آستارا بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خبرنگاران برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در آستانه چهلمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: سپاه همواره کمک حال انقلاب، نظام و مردم است و دشمن توان حمله نظامی را به کشور نداشته و نخواهد داشت اما جنگ اقتصادی را علیه کشورمان آغاز کرده است.

سرهنگ جهانبخش آرمان گفت: در بحث محرومیت زدایی ساخت مسکن محرومین، توزیع بسته‌های حمایتی توسط بسیج سازندگی در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش مجموعه سپاه و بسیج حل مشکلی از مشکلات مردم منطقه است.

فرمانده نمونه سپاه گیلان اظهار داشت: همایش یاد یاران امام و رهبری توسط رزمندگان نیروهای مسلح، همایش نقش علما و روحانیون در دفاع مقدس، برگزاری هیئت عزاداری خیابانی با حضور بسیجیان، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، تجلیل از خیرین، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و همچنین ویزیت رایگان و برنامه‌های متنوع دیگری برای اولین بار در شهرستان آستارا با این گستردگی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه آستارا ادامه داد: در این هفته پاسداشت زحمات کسانی که برای انقلاب و کشور در تمام عرصه‌ها، خصوصا هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی کشیده اند انجام شده و از ایشان تقدیر خواهد شد.

سرهنگ آرمان در پاسخ به علت کم شدن تعداد برنامه های سال ۹۷ نسبت به گذشته گفت: برای ما کیفیت برنامه‌ها مهم بوده و سعی می‌کنیم با مراسم با کیفیت ماندگاری ارزش های دفاع مقدس را داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی توسط سپاه آستارا گفت: با مشارکت خیرین شهرستان تعداد هزار بسته البسه و نوشت افزار برای دانش آموزان محروم منطقه با میزان ارزش ۵۰ میلیون تومان در این هفته بین محرومین توزیع خواهد شد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۸۷ مسجد و چهار موسسه قرآنی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سپاه ناحیه این شهرستان دو سال متوالی به عنوان سپاه نمونه استان گیلان انتخاب شده است.

Share