على بهارمست سرپرست سپیدرود شد

بازگشت سرپرست محبوب سپیدرود رشت به این تیم

با حکم مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت على بهارمست بار دیگر به عنوان سرپرست سپیدرود رشت انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اعلام مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت على بهارمست بار دیگر به عنوان سرپرست سپیدرود رشت انتخاب شد.

در همین زمینه افشین ناظمی سرپرست سابق سپیدرود گفت: برای علی بهارمست در پست جدیدش آرزوی موفقیت میکنم و قطعا وی بهترین گزینه برای سرپرستی سپیدرود بود.

وی ادامه داد: بعد از دیدار مقابل استقلال خوزستان و تغییر در کادرفنی و مدیریتی باشگاه سپیدرود با آقای رامین رضایی مدیرعامل جدید باشگاه نشستی داشتم و مقرر شد که قطع همکاری کنیم که البته ایشان لطف داشتند و به بنده پیشنهاد حضور در کمیته فنی باشگاه را دادند که به زودی پاسخ پیشنهاد آقای رضایی را خواهم داد.

ناظمی با بیان اینکه قرار است برای تسویه حساب مجددا نشستی با آنها داشته باشم، گفت: خیلی خوشحالم که یک سپیدرودی و رشتی مثل علی بهارمست مجددا سرپرست سپیدرود شده است. امیدوارم با آمدن فرد محبوبی مثل علی کریمی هر چه سریعتر سپیدرود از بحران خارج شود و از دیدار همین هفته مقابل نفت آبادان نخستین برد خود را کسب کند.

سرپرست سابق سپیدرود گفت: فصل گذشته نیز کریمی با کمک هواداران توانمندی خود را با بقای سپیدرود در لیگ برتر اثبات کرد و امید زیادی دارم این فصل نیز بتواند چنین عملکردی داشته باشد. از تمامی هواداران سپیدرود تقاضا دارم بیشتر و پر رنگ تر از همیشه از تیم محبوبشان حمایت کنند تا هر چه سریعتر سپیدرود از انتهای جدول جدا شود.

Share