نیما صابری

این ۴ کلمه؛ حلقه‌ی تکرار اتفاقات ناخوشایند

محور «خمام به خشکبیجار» که به جاده‌ی مرگ نام گرفته و زخم باز آن در سالیان اخیر علیرغم وعده‌های متعدد التیام نیافته. محوری که حوادثش دائماً تکرار می‌شود؛ حلقه‌ی تکرار اتفاقات ناخوشایند.

نیما صابری

جاده‌ای به‌عنوان یکی‌از محورهای پرتردد به‌شمار می‌رود. محوری به‌عنوان حادثه‌خیز برشمرده می‌شود. محوری که هر هفته آبستن حوادث ناگوار منجر به جراحت یا مرگ بوده و خانواده‌های بسیاری را عزادار نموده. میدان منتهی به این محور نیازمند اصلاح هندسی است. ضعف امکانات امداد و نجات ملموس است. عبور و مرور عابران پیاده و تردد وسایط نقلیه با مشکل مواجه است. فردی در این محور جان می‌بازد و خانواده‌ای ایثارگر اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند اهدا می‌کنند. جلساتی شکل می‌گیرد. وعده‌هایی برای رفع مشکل داده می‌شود. عده‌ای با خانواده‌ی داغدیده دیدار می‌کنند. مشکل همچنان به قوت خود باقی می‌ماند. این داستان تکرار می‌شود و جاده‌ی مرگ، جان می‌گیرد.

و این داستان تلخ و غم‌انگیز یک محور است. محور «خمام به خشکبیجار» که به جاده‌ی مرگ نام گرفته و زخم باز آن در سالیان اخیر علیرغم وعده‌های متعدد التیام نیافته. محوری که حوادثش دائماً تکرار می‌شود؛ حلقه‌ی تکرار اتفاقات ناخوشایند.

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share