فرهاد پورغلامی در جمع خبرنگاران:

امیدوارم ملوان برنده دربی گیلان باشد | فقط می‌توانم آرزو کنم که مشکلات‌مان حل شود

فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان بندرانزلی ابراز امیدواری کرد، تیم ملوان بندرانزلی در دربی گیلان به پیروزی دست یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت اظهار داشت: تمامی دربی‌های فوتبال چنین حساسیتی دارند و دربی گیلان نیز از این موضوع به دور نیست.

وی با بیان اینکه بازی خوبی در مقابل سپیدرود به نمایش می گذاریم، افزود: با پیروزی در این بازی هوادارانمان را خوشحال می کنیم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه شهریار مغانلو، دانیال ماهینی و علیرضا دغاغله مصدوم هستند و در بازی فردا غیب خواهند بود، خاطرنشان کرد: عظیم گوک مدافع تیم نیز در دو روز گذشته به دلیل کسالت در تمرینات حضور پیدا نکرد و امروز باید بررسی کنیم که آیا برای بازی فردا آمادگی دارید یا خیر!

پورغلامی ادامه داد: بازیکنان جایگزین مناسب با توانایی های خوبی داریم که می‌توانند جای بازیکنان غایب را پر کنند.

سرمربی ملوان در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در مورد حاشیه‌های به وجود آمده از سوی برخی مسئولین در روزهای گذشته تصریح کرد: سعی می‌کنم در حاشیه ورود نکنم و فقط در حیطه کاری خود صبحت کنم و تمرکزم را برای بازی فردا بگذارم.فقط می‌توانم آرزو کنم که مشکلات‌مان حل شود.

وی با اشاره به شناخت دو تیم از یکدیگر و حضور ۵ بازیکن گذشته ملوان در سپیدرود، گفت: بازی تیم سپیدرود را آنالیز کرده ایم و فکر کنم آنها نیز بازی ما را آنالیز و مورد بررسی قرار داده اند و هر دو تیم شناخت کافی از یکدیگر را دارا می باشند.

پورغلامی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا که آیا بازیکنان جوان ملوان فردا می توانند با تجریه ظاهر شوند گفت: بازیکنانمان جوان هستند ولی از تجربه خوبی برخوردار هستند که به طور مثال نقدی پور سال گذشته در دربی مقابل سپیدرود گل زنی کرده است و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که در بازی فردا نتیجه گرا بوده یا بازی زیبا به نمایش خواهد گذاشت، عنوان کرد: جام حذفی بسیار متفاوت است اما تیم ملوان فردا هم بازی زیبا انجام می‌دهد و هم نتیجه گرا خواهد بود.

Share