علیرضا امامی‌فر:

امیدوارم تمام تماشاگران سالم به خانه‌های خود برسند

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم تمام تماشاگران هم سالم به خانه‌های خود برسند. فکر می‌کنم ملوان با این وضعیت می‌تواند سال آینده به لیگ برتر صعود کند. برگزاری این بازی برای یگان ویژه، داور و همه عوامل سخت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا امامی‌فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت:  کادرفنی سپیدرود نگاه متفاوتی به این بازی داشت. واقعیت این است که ما تمام مسابقات را به شکل یک بازی فوتبال نگاه می‌کنیم و این را هم درک می‌کنیم هوادارن می‌توانند تعصب داشته باشند.

وی افزود: بازی از نظر فوتبالی در نیمه اول چیز خاصی نداشت و اتفاقات و حاشیه‌ها در بازی‌ هر دو تیم تأثیر داشت. در هر صورت در نیمه دوم توانستیم از نقطه ضعف و عمق دفاع ملوان استفاده کنیم و به گل برسیم. بعد از آن هم خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم تمام تماشاگران هم سالم به خانه‌های خود برسند. فکر می‌کنم ملوان با این وضعیت می‌تواند سال آینده به لیگ برتر صعود کند. برگزاری این بازی برای یگان ویژه، داور و همه عوامل سخت بود. فکر می‌کنم تا جایی که می‌توانستند زحمت کشیدند. امیدوارم ورزشگاه تختی هم هر چه زودتر آماده شود تا شرایط برای برگزاری مسابقه بهتر از این باشد.

Share