بخشدار مرکزی رشت خبر داد:

افتتاح ۶۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان رشت

فریبرز سعیدی کیا با اشاره به اینکه در بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت ۶۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۸۷۲میلیون تومان به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۲۷۶ نفر اشتغال دائم و برای ۶۱۱ نفر شغل موقت ایجاد شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار مرکزی رشت با اشاره به اینکه در بخش مرکزی به مناسبت هفته دولت ۶۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۸۷۲میلیون تومان به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۲۷۶ نفر اشتغال دائم و برای ۶۱۱ نفر شغل موقت ایجاد شده است.

فریبرز سعیدی کیا با بیان اینکه هفته دولت فرصت بسیار خوبی است که خدمات ویژه دولت تدبیر و امید در عرصه خدمت رسانی و رفاه حال مردم اطلاع رسانی شود افزود: بر ما مسئولان واجب است تا با تداوم راه و آرمان مقدس شهیدان خدمت بی شائبه به مردم که ولی نعمتان واقعی انقلاب هستند را سرلوحه عمل کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر این پروژه ها در عرصه توسعه پایدار روستایی است افزود: این پروژه ها شامل توسعه و اصلاح شبکه برق، آب شرب روستایی، احداث واحدهای پذیرایی و اقامتی، احداث پل های روستایی، گشایش راه آسفالت و روکش روستایی و همچنین افتتاح مسکن محرومین است.

بخشدار مرکزی رشت افزود: این پروژه ها با همکاری جهادکشاوری، راه و شهرسازی، میراث و گردشگری و صنعت و معدن، کمیته امداد، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و بهزیستی انجام شده است.

سعیدی کیا با بیان اینکه شهر رشت همیشه جزو اولین ها و برترین ها بوده و باید با تلاش همه مسئولین کمی‌ها و کاستی های این شهر را از بین ببریم افزود: برای رسیدن به این هدف باید همه دهیاران و شوراهای روستاها با همت و تلاش شبانه روزی به کاستی‌های حوزه فعالیت خود واقف باشند.

لازم بذکر است در سومین روز از هفته دولت، واحد صنایع پلاستیک لاکان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی مستقیم ۴۰ نفر و تولید ۲۱ هزار تن در سال، کارخانه ی آسفالت شرکت التفات گیلان با اعتباری بیش از دو میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۷ نفر، واحد تولیدی پوشاک قربانی محرمانی با سرمایه گذاری ۳ میلیارد تومان و ظرفیت تولید سالیانه ۳۲۱ هزار عدد پوشاک با اشتغالزایی ۱۳۰ نفر و همچنین واحد تولیدی محصولات روشنایی و لامپ کم مصرف خزرشید با ظرفیت تولید ۲۵ میلیون عدد لامپ در سال به بهره برداری رسیدند.

Share